A kapcsolódás gazdasága

Hogyan építs márkahűséget a kapcsolatokon keresztül

Egy könyv olyan vállalkozóknak, akik nem követőket akarnak gyűjteni, hanem közösséget akarnak építeni. Akik nem posztokat akarnak ontani, hanem kapcsolatot akarnak teremteni. Akik nem algoritmusoknak írnak, hanem embereknek.

👉 Előrendelhető most: szeptember 1-én kézhez kapod fizikai vagy digitális formában.

Megjelenés:

2025. szeptember 1.

Választható:

Nyomtatott vagy digitális verzió

Extra:

Dedikált első kiadás

Te is gyakran szorongsz a marketinged miatt, mert…

lightning

…úgy tűnik, egyre kevesebb emberhez jut el, amit csinálsz?

lightning

…kezdesz eltávolodni a saját közönségedtől?

lightning

…már te sem tudod, mi értelme ennek az egésznek?

Ha most itt tartasz, az annak a jele, hogy még nem közösségként tekintesz a vevőidre, hanem célközönségként.

Ne aggódj, ebben segít neked A kapcsolódás gazdasága című könyv!

Olvass tovább, és elmondom, hogyan.

cell-phone

Ez nem egy „elgondolkodtató olvasmány”

EZ EGY TÚLÉLŐ-KÉZIKÖNYV A MAI MARKETINGDZSUNGELHEZ.

A kapcsolódás gazdasága nem motivációs idézetekből áll. Ez egy gyakorlatias útmutató vállalkozóknak, akik tudják: a vásárló nem csak egy szám, hanem ember, és hogy az emberek közösségben maradnak meg szívesen, nem pedig funnelekben.

A könyvből megtanulod:

✅ Hogyan építs márkahűséget a kapcsolódás erejével, kuponok nélkül

✅ Hogyan alakítsd át a célcsoportod közösséggé akár online, akár offline

✅ Hogyan csökkentsd a marketingzajt és tűnj ki végre a tömegből

✅ Hogyan válik a közösséged a márkád leghatékonyabb értékesítőjévé

✅ Hogyan hozz létre lojalitást, amit nem lehet leakciózni

És ez még nem minden.

A könyvben fejezetenként konkrét gyakorlatokat is kapsz, hogy ne csak értsd, hanem alkalmazni is tudd a tanultakat.

Nem tanítok olyat, amit

én magam ne csinálnék

ÉS NEM ÍRTAM LE SEMMIT, AMI CSAK JÓL HANGZIK, DE NEM MŰKÖDIK.

Ez a könyv nem csak elméleti okoskodás. Nem arról szól, mit kellene csinálni a marketingedben, hanem arról, amit mi már kipróbáltunk, és több száz vállalkozónál bizonyított.

Valódi példákból született

Nem tankönyvi eszmefuttatás, hanem hús-vér vállalkozók tapasztalataiból épül fel.

Pedagógiai és pszichológiai alapokon nyugszik

Nem random marketinghackekből áll.

Gyakorlatias, lépésről lépésre halad

Nem hagy egyedül a kérdéseiddel.

És olyan szerző írta, aki maga is épített két működő közösséget

Egy offline edzőtermet és az online Szövegelő Klubot, ami 2025-ben elnyerte Az Év Online Üzleti Közössége Díjat a Bridge Budapest jóvoltából.

Ezért fogod máshogy letenni, mint egy inspiráló könyvet.

Nem egy „érdekes volt” élmény lesz, hanem végre azt fogod érezni, hogy tudod, mit kell csinálnod.

Neked való A kapcsolódás gazdasága, ha…

1

… márkát építesz, de nem tudod, hogyan tartsd meg a közönséged figyelmét hosszú távon.

2

… online tanítasz, klubod, kurzusod vagy edukációs tartalmad van, de túl sokan lemorzsolódnak.

3

… tudod, hogy nem elég jó szakembernek lenni – közösség is kell, ami életben tartja a vállalkozást.

MAGADRA ISMERTÉL?

Akkor már csak két kattintásra vagy attól, hogy stabil, hűséges, elkötelezett közösséget építs a márkád köré – posztkényszer és algoritmusharc nélkül.

yellow-arrow
yellow-arrow
yellow-arrow

Mit kapsz, ha most előrendeled a könyvet?

Egy példányt A kapcsolódás gazdasága című, 160 oldalas könyvből

Választhatod nyomtatott vagy digitális formában, ahogy neked kényelmes.

2025. szeptember 1-jén elsőként kapod kézhez

Nem napokkal később, nem „majd küldjük, ha lesz időnk”, hanem garantáltan az elsők között

Biztos lehetsz benne, hogy hozzád is eljut

Az előrendeléssel lefoglalod a példányod, és nyugodtan hátradőlhetsz, mi intézünk mindent.

Nincs akció.
Nincs extra bónusz.
Csak egy baromi hasznos, emberközpontú, gyakorlatias könyv,
amit végre nem fogsz félbehagyni a 72. oldalnál.

yellow-arrow
yellow-arrow
yellow-arrow

Nem csak tanítom, élem is: így lett a Szövegelő Klub az Év Online Üzleti Közössége.

Ki vagyok én, hogy erről könyvet írtam?

Dr. Bús Enikő vagyok, „a tartalomkészítés doktora”. Magyartanárként kezdtem, tantervfejlesztésből doktoráltam, de az utóbbi években már szövegíróként, marketingoktatóként és közösségépítőként dolgozom.

2019-ben egy teljesen új és ismeretlen edzőterem marketingjét bízták rám. Nem volt közösségünk, nem voltak vendégeink, mégis pár hónap alatt telt házat értünk el, kizárólag kapcsolódásból.

Ezután 2023-ban jött a Szövegelő Klub, ahol az online térben építettem fel egy stabil, támogató közösséget. Ma már több száz tagunk van, 50.000+ követőnk, és 2025-ben elnyertük Az Év Online Üzleti Közössége Díjat a Bridge Budapest jóvoltából.

De ez a könyv nem rólam szól – hanem rólad. A vállalkozóról, aki nem akar beleőrülni a posztgyártásba. Aki nem egyedül akar dolgozni, hanem emberekre építeni. Aki hisz abban, hogy nem a legolcsóbb nyer, hanem akihez tartozni akarunk.

Ha magadra ismertél, ez a könyv neked íródott. És én végig ott leszek veled minden oldalon.

Mielőtt döntenél…

mit szólnál egy kis ízelítőhöz? 🎁

Nem kell most rögtön megrendelned. Olvass bele az első fejezetbe teljesen ingyen, és döntsd el magad, hogy neked szól-e ez a könyv.

A kapcsolódás gazdasága első fejezetét most azonnal letöltheted, benne azzal, hogy miért nem működnek a klasszikus marketingeszközök, és hogyan válik a közösség az új valuta a vállalkozásodban.

Add meg a neved és e-mail címed, és azonnal küldöm e-mailben az első fejezetét PDF-ben. Nem lesz benne kockázat – csak egy jó olvasmány.

Ne akkor kezdj el közösséget építeni, amikor már baj van

A piac változik. A hirdetések drágulnak. Az algoritmus nem neked dolgozik. A kérdés nem az, hogy kell-e közösség a vállalkozásod köré, hanem az, hogy mikor kezded el építeni.

Ha ma még „csak” célközönséged van holnap már késő lehet közösséget kovácsolni belőlük.

A kapcsolódás gazdasága azoknak szól, akik nem kampányokat akarnak nyerni, hanem vállalkozást fenntartani.

🎯 Előrendelés: csak most garantált példánnyal, szeptember 1-i kézbesítéssel.

Rendeld meg
A kapcsolódás gazdasága
című könyvet:

0