Te is éreztél már így?
“Megőrjít a csend. Felteszek egy kérdést sztoriban, és senki sem válaszol. Kirakok egy posztot, de alig jönnek rá a reakciók.”
“Türelmes ember vagyok, de az, hogy ennyi idő után semmit sem sikerült eladnom, már kezd fárasztó lenni.”
“Leírva sosem hangzik olyan jól az üzenetem, mint a fejemben. Valahol a fejem és a billentyűzet között minden elveszik.”
Nem vagy egyedül!
A Szövegelő Klub egy olyan szövegírás-fókuszú marketing csoport, ahol kisvállalkozók,
virtuális asszisztensek és marketing szakemberek pont ezeket a nehézségeket küzdik le együtt.
Építsd fel a márkád szóról szóra a Szövegelő Klub leckéivel, és a szövegeid helyetted fognak ügyfeleket szerezni!
Ha nem csak egy szalmaházra vágysz,
amit bármelyik farkas
akkor bitang erős
alapokra
lesz szükséged.
Így leszel magabiztos
márkatulajdonos
a Szövegelő Klub segítségével
1
Megtanulod felépíteni az (én)márkád vagy az ügyfeleid márkáit.
2
Megérted, hogy mit, mikor és hogyan kell leírnod ahhoz, hogy gyorsabban haladj, ne csak egy helyben toporogj.
3
Egyérteműen, tömören és pontosan fogsz fogalmazni, így a potenciális vásárlók nem fogják olvasás nélkül törölni a leveleidet.
4
Anélkül fogsz tudni eladni, hogy idegesítően a célközönséged arcába másznál.
Tervezz hosszútávra stabil marketingalapokkal!
Amikor iránytű nélkül hajózol a vállalkozások tengerén
Milyen nehézségekre találsz megoldást a Szövegelő Klubban?
Ha nehezen tudod meghatározni, hogy kikből áll az ideális célközönséged és hogyan szólítsd meg őket…
Ha nem tudod, hogyan határozz meg egyedi értékajánlatot és tűnj ki a versenytársak tömegéből egy erős üzenettel…
Ha azt látod, hogy egy új konkurens hirtelen megerősödik melletted és elszívja előled a potenciális vevőket…
Ha nem tudod, hogyan használd ki teljesen a SEO-t, a közösségi médiát vagy az email marketinget…
Ha nehezen és drágán szerzel új vásárlókat, mert nincs egy jól felépített értékesítési tölcséred…
Ha alig jönnek reakciók a közösségi média posztjaidra és hírleveleidre…
… ebben a klubban
van a helyed!
Lehetsz...
Kisvállalkozó, aki szeretné a szövegeivel is kifejezni termékei, szolgáltatásai valódi értékét és minőségét,
Marketing szakember, például virtuális asszisztens, szövegíró vagy webdizájner, aki többet akar nyújtani az ügyfeleinek,
vagy bárki, aki szeretné automatizálni az értékesíti folyamatait sales oldalakkal és e-mail automatizmusokkal,
… ezek a tananyagok biztosan közelebb juttatnak a célodhoz:
Szövegírás és marketing témáink a
AZ ELSŐ ÁLLAMILAG ELISMERT SZÖVEGÍRÓ TANFOLYAM TEMATIKÁJA ALAPJÁN
Szövegírás etika és versenyhivatali jogi ismeretek
Profi írástechnikák
A fogyasztók vizsgálata és csoportosítása: Szegmentálás, célpiac választás, pozícionálás
Digitális stílusok és márkahangok
Egy márka storyboardjának felépítése
SEO szövegírás
Weboldal szövegírás
Landing oldal szövegírás
Blog szövegírás
Hírlevelek
Értékesítési szövegírás
Webshop szövegírás
Tervezz, szövegelj, adj el!
Képzeld el, hogy a követőid felfigyelnek az üzeneteidre, és a tavalyinál sokkal több megrendelést adnak le. Ez a magabiztos és hatásos szövegeidnek köszönhető, hisz a Szövegelő Klubban megismerted a szavakban rejlő erőt.
Hónapról hónapra olyan írás- és marketingtechnikákat sajátítottál el, melyekkel végre tényleg átmegy az üzeneted; a klubnak köszönhetően pedig mindig naprakészek a szövegeid, és bármilyen kihívást meg tudsz ugrani – legyen az egy landing oldal vagy épp az ünnepi kampányod szövege.
A Szövegelő Klubbal ez a ragyogó jövő vár rád.
Ez akár te is lehetsz:
“Olyan emberek írnak e-mailt, akikkel még sosem találkoztam, csak azért, hogy megköszönjék, hogy megírtam a legutóbbi blogbejegyzésemet.”
...mindezt kevesebb idő alatt elérheted, mintha végignéznél egy sorozatot!
Betti 2 hónap tagság után ezt mondta:
Ezt kapod a klubtagságodért
- Folyamatosan bővülő, 100+ videós tudástár valamint számos online és nyomtatható segédlet, tartalomtervező naptár és feladat
- Dedikált chat alkalmazás, ahol a nagy, közös csatornán kívül 30 fős chatszobákba is be vannak osztva a tagok, így a konkurenseidtől sem kell félned.
- Minden fontosabb szezonális kampány megvalósításához ötleteket és támogatást kapsz.
- Havonta két élő ülésünk van, ahol bármilyen szakmai vagy vállalkozói élettel kaplatos kérdésedet megvitathatjuk közösen.
- Havonta egy műhelymunkán is részt vehetsz, ahol az elméleti tudást a gyakorlatban is elmélyítjük, mindezt kiscsoportos formában.
- Egy igazán támogató és inspiráló közösség tagja leszel, ahol ötleteket meríthetsz, és segítséget is kérhetsz másoktól.
A tagok véleménye a Szövegelő Klubról
Miért tanulj tőlem?
Dr. Bús Enikő vagyok, a BBweb.hu és a Landing24.hu vezető szövegírója, szövegírás oktató, a Szövegelő Klub alapítója. Segítek megtalálni az egyedi márkahangod, és megtanítalak úgy forgatni a tollat, mint Szilágyi Áron a kardot.
Habár rengeteg zseniális és hiteles marketinges van, biztosan te is észrevetted, hogy sokan még mindig manipulatív, túlhájpolt vagy éppen elcsépelt értékesítési taktikákat használnak. És mégis, néha jobban mennek ezek a borzasztó hirdetések, mint a tisztességes, normális értéket, minőséget adó termékek és szolgáltatók anyagai.
A Szövegelő Klubbal az a célom, hogy zseniális, vagány és egyedi szövegekkel árasszuk el az internetet. Hiszem, hogy a te üzeneted is számít, és hogy a szavaid megváltoztathatják a világot, de a te világodat egészen biztosan.
Így lehetsz te is profi szövegelő 3 lépésben
01 Regisztrálj!
Kezdésnek add meg az email címed.
02 Fizetés
A megadott bankkártyádra automatikus terhelést állítunk be, így az minden hónapban automatikusan levonja a tagdíjad.
03 Első lépések
Kövesd a visszaigazoló e-mailben megadott lépéseket.
Összegezve, hogy mi mindent kapsz
Havonta legalább két új tananyag
100+ videós formátumú, bármikor visszanézhető és hallgatható tananyag a szövegírásról, marketingről vagy értékesítésről. A videókat bármilyen okoseszközön nézheted: TV, carplay, telefon, tablet...
Értéke: 80.000 Ft / hó
Havonta egy élő Q&A
Bármilyen szakmai vagy vállalkozással kapcsolatos kérdésedről beszélhetünk élőben, a többi klubtaggal közösen.
Értéke: 50.000 Ft / hó
Havonta egy élő visszajelzés és véleményezés workshop
Csatlakozz a valós idejű véleményező workshopomhoz havonta egyszer, ahol a klubtagok beküldött e-mailjeit, blogbejegyzéseit, weboldalait, főcímeit és egyéb szövegeit elemzem, véleményezem.
Értéke: 50.000 Ft / hó
Networking lehetőség
A zárt közösségünkben hozzád hasonló kisvállalkozók, marketing szakemberek vagy épp pályaváltók vannak, akikkel bármikor kapcsolódhatsz.
Értéke: felbecsülhetetlen!
Mastermind találkozók
Az éves tagsággal rendelkezők havonta egyszer egy kötetlen, online mastermind beszélgetés keretében vitatnak meg olyan vállalkozói élettel kapcsolatos témákat, mint például a priorizálás vagy a skálázás.
Értéke: 50.000 Ft / hó
Bónusz szövegírás formulák, segédanyagok, készre írt sablonok
Ezek a bónuszok 4 év munkám eredményei. Az aktuális leckék mellé olyan mintákat, sablonokat, keretrendszereket és azonnal használható puskákat kapsz, amik hatalmas erőfeszítést, időt és kiadást spórolnak meg neked.
Értéke: 20.000 Ft / hó
A SZÖVEGELŐ KLUB TELJES ÉRTÉKE
250.000 Ft/HÓ
Ezzel szemben a te befektetésed
14.990 Ft + ÁFA/hó
Hatalmas értéket kapsz ebben a Klubban. A fenti árak nem túlárazottak – amikor ügyféllel dolgozom, ilyen díjakat számítok fel.
Tagsági Díj
bruttó 19.038 Ft
melynek árát garantáltan visszakeresed az itt tanultak segítségével
Kezdő vagyok
HAVIDÍJAS CSOMAG
14.990 Ft + ÁFA
- 30 napig korlátlan hozzáférés az összes online tananyaghoz
- 30 napig korlátlan csoporttagság
- Részt vehetsz havonta egy kérdezz-felelek ülésen
- Részt vehetsz havonta egy visszajelzést adó ülésen
- Ingyenes részvétel az online műhelymunkákon
fejlődő vagyok
3 HAVI CSOMAG
32.990 Ft + ÁFA
bruttó 41.898 Ft
- 3 hónapig korlátlan hozzáférés az összes online tananyaghoz
- 3 hónapig korlátlan csoporttagság
- Részt vehetsz havonta egy kérdezz-felelek ülésen
- Részt vehetsz havonta egy visszajelzést adó ülésen
- Ingyenes részvétel az online műhelymunkákon
ELkötelezett vagyok
ÉVES TAGSÁG
120.000 Ft + ÁFA
bruttó 152.400 Ft
- 365 napig korlátlan hozzáférés az összes online tananyaghoz
- 365 napig korlátlan csoporttagság
- Részt vehetsz havonta egy kérdezz-felelek ülésen
- Részt vehetsz havonta egy visszajelzést adó ülésen
- Ingyenes részvétel az online műhelymunkákon
- 2 hónap ajándék klubtagság
- Havonta egy online mastermind találkozó
FIGYELEM!
A Szövegelő Klub jelenleg nem fogad új tagokat. Amennyiben elsőként szeretnél értesülni a következő nyitásról, iratkozz fel most a VIP várólistára:
Szövegelő Klub Várólista
Ha szeretnéd, hogy értesítselek a klub következő nyitásáról, add meg az adataid:
Sikeresen feliratkoztál!
Megtetted az első lépést afelé, hogy megtanulj igazán ütős szövegeket írni; és elsőként fogsz értesülni a Szövegelők Klub újranyitásáról.
Perceken belül kapni fogsz tőlünk egy e-mailt. Amennyiben ezt nem kapod meg, kérlek, jelezd felénk a hello@szovegeloklub.hu címen.
Ha mégsem a klubot választanád…
Felbérelhetsz egy szövegírót:
Kereshetsz egy nagyágyút.
A neves és eredményorientált szövegírók 150.000 Forintot, vagy annál is többet elkérhetnek egyetlen landing oldalért, az igazán profik pedig ezen felül még jutalékot is kérnek a konverziók után. Ez a legtöbb kisvállalkozó számára vállalhatatlan összeg.
vagy...
Választhatsz egy szabadúszó szövegírót, aki kimondottan kisvállalkozóknak segít.
Ők a kisvállalkozók számára jóval pénztárcakímélőbb áron dolgoznak. Sokan választják ezt az utat, ám végül mégsem elégedettek ezzel az eredménnyel.
Ez nem feltétlenül volt a szövegíró hibája, viszont iszonyú nehéz olyan embert találni, aki…
- Ismeri a márkád, a stílusod és a márkahangod.
- Megérti a vállalkozásod, beleértve azt is, hogy pontosan kik az ügyfeleid, milyen problémával küzdenek, és mit kell hallaniuk.
- Képes azonnal megírni neked a szöveget, hisz gyakran tegnapra kell az anyag.
- Nyitott arra, hogy egyik hónapban kevesebbet, másikban többet dolgozzon neked. A legtöbbjük csak fix havi mennyiséget vállal.
Ne érts félre, a szövegírók igenis zseniálisak (hisz én is az vagyok… 🤣). De képzeld el, hogy soha többé nem kell arra várnod, hogy valaki más megírja az új szlogened vagy hírleveled.
Én magam is nap mint nap több tízezer karaktert írok. Imádom, hogy képes vagyok bármit megalkotni, amire a cégünknek szüksége van, méghozzá azonnal.
Ha te is élveznéd ezt a szabadságot, csatlakozz a legvagányabb szövegelő közösséghez!
Kinek NEM ajánljuk a Szövegelő Klubot?
Ha még csak most barátkozol a vállalkozói élet gondolatával.
Ha még az utad elején jársz, érdemes belépni ingyenes vállalkozói közösségekbe, ahol megfigyelheted, mivel jár ez az “életmód”. A Szövegelő Klubban már mélyen beleássuk magunkat a marketing, az értékesítés és a szövegírás témakörébe.
Ha még nem tudod, pontosan, mi legyen a kínált terméked vagy szolgáltatásod.
A Klub léckéi abban nem tudnak segíteni, hogy kitaláld, merre folytasd az életed. Egy konkrét ötlet nélkül az elméleti anyagainkat absztraktnak fogod találni, a feladatokat pedig nem tudod megoldani.
Ha gyors megoldásokra vágysz, amibe nem kell időt fektetned.
Ebben az esetben inkább szervezd ki a feladatokat egy szövegírónak vagy marketing ügynökségnek. Hiszem, hogy egy “konzerv” szövegekre felépített márka hosszútávon nem fenntartható, és hogy igenis bele kell tenni a márka megalapozásába a munkát.
Mennyi ideig érdemes Szövegelő Klubtagnak lenni?
Mondanám, hogy ha csak egyetlen téma érdekel, például épp egy landing oldalon dolgozol, akkor elég lesz egy hónap. De látom, hogy gyerekek, házimunka, főállás, félállás, egyetem vagy továbbképzés mellett mennyi idő marad a szövegírásra…
Szövegíróként pontosan jól tudom, hogy egy landing oldal megírása legalább két teljes munkanapot vesz igénybe. Mégis, amikor ezt a weboldalt írtam, az több, mint két hétbe telt nekem is.
Hogy miért?
Mert mellette száz másik feladatom is volt: tananyagokat készítettem a klubba, Insta posztokat gyártottam a saját Instánkra, hírleveleket írtam a feliratkozóimnak, számlákat állítottam ki, és ezek mellett mostam, főztem, takarítottam és edzeni jártam.
Ráadásul úgy volt nekem két hét az egyébként két napos feladat, hogy pontosan jól tudtam, hova, mit és miért kell írnom; hisz ezt tanítom a klubban is. Nem kellett kutatómunkát végeznem. Már megvolt a buyer personám jellemzése, ismertem a márkahangomat, kész volt a pozícionálásom. Ha álmomból felébresztenek, akkor is tudom, hogy egy bekezdésbe hány mondat kerüljön, és hogy milyen egy jó címsor. Ezek mind-mind kellenek ahhoz, hogy a szövegek tényleg működjenek, hogy a célközönségem tényleg meghalljon és odafigyeljen rám.
Tehát most megfordítanám az egészet:
Ha azért jössz, mert a marketing alapok érdekelnek, például csak a buyer persona kialakítása, akkor elég lehet egy havi tagság is. Meghallgathatod az erről szóló elméletet, és utána továbblépsz.
Ám ha az a célod, hogy az online szövegeid érdekesebbek, érthetőbbek legyenek és jobban konvertáljanak, akkor legalább fél évre tervezz. Legalább ennyi időre lesz szükség ahhoz, hogy megnézd az elméleti anyagokat és elkészítsd az ezekhez kapcsolódó anyagaidat, majd hogy mindezt átültesd először a weboldalad szövegeibe, majd a közösségi média posztjaidba, hírleveleidbe és blog posztjaidba is.
De kérlek, ne legyenek illúzióid. A marketing és stilisztikai alapok nélkül egy hónap alatt nem fognak látványosan javulni a szövegeid – csak akkor, ha egy profi szövegíró készíti el helyetted azokat, aki megcsinálja helyetted az alapozást.
Ők is csak egy-két hónapra terveztek, majd...
INGYENES
email marketing minikurzus
Van egy emailcímlistád, de…
🫣 nem igazán mersz értékesítés célú leveleket küldeni nekik, mert nem akarsz túlságosan nyomulós lenni?
😩 nem tudod, milyen témájú leveleket küldj nekik annak érdekében, hogy több vásárlód legyen?
😵💫 nem akarod elárasztani a postafiókjukat levélszeméttel, nehogy megutáljanak?
Ha legalább az egyik igaz rád, akkor nézd végig ezt a 30 perces, INGYENES minikurzust, és építs fel egy olyan hírlevél kampányt, amivel negatív érzések nélkül sokszorozhatod meg az eladásaidat!
Gyakran Ismételt kérdések
A Klub pont úgy működik, mint egy Netflix vagy HBO előfizetés. Az első alkalommal megadott bankszámláról a tagságod hónapfordulóján a Stripe rendszere levonja a havidíjat egészen addig, míg le nem mondod azt.
Bár nagyon sajnálnánk, ha elégedetlen lennél a klubbal, mégis elfogadjuk a döntésed. A tagságodat legkésőbb a megújulás előtti napig bármikor le tudod mondani a tanulói felületeden. Az előfizetésed az aktuális időszak végéig érvényes marad, azt követően pedig nem fogsz tudni hozzáférni sem a kurzus felületéhez, sem pedig a klubhoz. A következő időszakban már nem terheljük meg a bankkártyád.
Az előfizetés lemondását követően bármelyik nyitásnál újra csatlakozhatsz a Szövegelő Klubhoz. Azonban a második lemondást követően örök érvénnyel vonjuk vissza a tagságodat, így többé nem fogsz tudni csatlakozni.
Azért döntöttünk a szigorú szabályok mellett, mert a képzés anyagai egymásra épülnek, és csak akkor tudjuk garantálni a fejlődésedet, ha folyamatosan részt veszel.
Kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni, mert ez biztosítja, hogy automatikusan megújul a klubtagságod.
A Szövegelő Klub tanmenetét spirális elrendezéssel építettem fel. Ez azt jelenti, hogy körbe-körbe haladunk a témákkal. Először csak a felszínt kapargatjuk, majd hónapról-hónapra egyre mélyebben megyünk bele a témákba.
Emiatt nem tudom azt garantálni neked, hogy amikor becsatlakozol, már minden videós anyag elérhető lesz számodra az adott témában – arról nem is beszélve, hogy ha csak az elméletét sajátítod el egy témának, attól még lesznek jobbak a szövegeid, és több eladásod sem lesz. Az írásoktatás elválaszthatatlan része a gyakorlat, amit itt a Klubban tengernyi támogatással tudsz igénybe venni.
Először is legyen egy laptopod vagy asztali géped. Ezen kívül, ha szeretnél becsatlakozni az online műhelymunkákba, Q&A eseményekbe és online workshopokba, érdemes beruházni egy csiptetős mikrofonra (a 3-4000 Forintos már teljesen jó), és mindenképp legyen webkamerád (a laptop beépített kamerája is teljesen jó), hogy lássuk az arcod és a kézjelzéseid, amikor csoportban dolgozunk.
Szoftverek tekintetében kizárólag ingyenes applikációkat fogunk használni. Ezekről a csatlakozást követően, az onboarding folyamat részeként mindent megtanulsz.
Mivel a Szövegelő Klub a tanulásról szól, ezért a számla is “Oktatás” tételről szól. Ezt bármilyen ÁFA-körös cégben el tudod számolni költségként.
A közös tanulás szintén az online térben zajlik, ráadásul nem feltétlenül egy időben, így emiatt nincs okod az aggodalomra. Amennyiben úgy döntesz, hogy befizetsz valamelyik online műhelymunkára, akkor természetesen érdemes élőben megjelenni.
Abszolút! Az itt tanított fogalmak és elvek nem korlátozódnak egyetlen nyelvre sem; a 18 témakörből egy szól kimondottan a magyar nyelv specialitásairól. Bár a leckék magyar nyelven vannak, a koncepciókat és elveket bármilyen kultúrkörben tudod alkalmazni.
Mindenek előtt szeretném tisztázni, hogy ez nem egy személyes tréning, így nem feltétlenül kapsz tőlem személyre szabott értékelést. Azonban minden hónapban tartok egy élő visszajelző szemináriumot, ahol több más tag szövegeivel együtt a tiedre is adhatok visszajelzést. Itt megdöbbentően sokat tanulhatsz a többi klubtag visszajelzéseiből is. A legtöbb visszajelzés általánosan alkalmazható, így érdemes ezeken végig figyelni.
Ezen kívül a klubban kereshetünk neked egy vagy több tanulópárt, akikkel egymás szövegeit is tudjátok értékelni.
Nos, erre válaszoljon helyettem az egyik klubtag, Barbi:
“Most értem a végére a Black Friday videónak. Hát, szövegíróként dolgozok, közgázt végeztem, és én is azt tudom mondani, hogy abszolút megérte eddig az előfizetés! 😊”
A lényeg: Ha úgy érzed, hogy te vagy a legjobb, legmeggyőzőbb, legbefolyásosabb, legjobb eredményeket elérő szövegíró az országban, akkor hagyd ki a klubot. Ha azonban olyan vagy, mint mi, és mindig nyitott vagy a tanulásra, csatlakozz hozzánk!
A klub hibrid módszerrel működik: havonta legalább kétszer szervezek élő eseményeket, ahol a tagok is be tudnak kapcsolódni a beszélgetésbe, ám mindenről készítek felvételt. A felvételeket felteszem a tudástárba, és később bármikor visszanézhetőek, így akkor sincs gond, ha nem tudsz élőben jelen lenni ezeken az eseményeken.
Az anyagokat a saját tempódban dolgozhatod fel, és a témák között is ugrálhatsz. A témák feldolgozásához egyébként van egy ajánlott sorvezető, így ha az általam ajánlott tematika szerint haladnál, azt is meg tudod tenni.
Technikailag kb. 90%-ban megoldható telefonról is a tanulás, de! Az a véleményem, hogy egy kisvállalkozónak ma már ALAP, hogy legyen laptopja is, és arról dolgozzon. A véleményezésre beküldött szövegekhez a Google Docs Megjegyzés funkciójával tudunk értékes visszajelzéseket adni, ami telefonon nem érhető el. A hírlevélkezelő rendszerek, videóvágó és feliratozó programok java szintén nem érhető el telefonról, vagy csak nagyon korlátozott funkciókkal. Tehát ahhoz, hogy teljes erőbedobással tudj dolgozni a vállalkozásodon, szükséged lesz egy laptopra vagy asztali gépre. Nem kell több százezres gépre gondolni. A lényeg, hogy legyen rajta internetkapcsolat és egy Chrome böngésző.
Ezzel kapcsolatban az a pedagógiai véleményem, hogy azok nem szeretnek írni, akiknek általános és középiskolában nem volt megfelelő magyartanára. Ez pont olyan, mint a matek: akinek rossz matektanára volt, az általában nem szereti a matekot. Ám ez nem jelenti azt, hogy felnőtt fejjel nem szeretheted meg az írást! Adj egy esélyt magadnak és nekem, és nézzük meg, hogy ha más megközelítéssel tanulsz írni (marketing és értékesítés célból), akkor hogyan fog megváltozni a hozzáállásod.
Van is a klubban egy kárpátaljai hölgy, aki októberben úgy csatlakozott, hogy ő utál írni, de tudja, hogy kizárólag videós posztokkal nem jut el elég emberhez, és a hírlevél erejét sem tudja így kihasználni. Decemberben már 4000 karakteres Facebook posztokat írt, amikhez csupa olyan komment érkezett, hogy mennyire szeretik olvasni a posztjait. Még mindig a videózás az ő erőssége, ugyanakkor már nem ijed meg egy hosszabb levéltől vagy poszt írásától sem.
Abszolút! Úgy gondolom, hogy sokkal könnyebb úgy beindítani egy kisvállalkozást, ha tudjuk, mikor mire kell figyelnünk a marketingben és az értékesítésben. Ha tudjuk, hogy hogyan kell összeállítani egy csomagajánlatot, sőt, hogy hogyan kell beárazni azt, az már fél siker. Ha tudjuk, hogy mikor és miről érdemes posztolni, vagy hogy hogyan kell majd a jövőben feliratkozókat gyűjteni, tudatosságot ad a vállalkozásod növeléséhez.
Szerintem sokkal egyszerűbb jól vállalkozni úgy, ha van a fejünkben egy stratégiai terv. Ezekről a klubban is tanulunk, mivel fontos alapját képezik a szövegeknek. Hiába lenne nyelvtanilag helyes a szöveged, ha az ajánlatod összecsapott. Egyszerűen nem jönne az eredmény. Épp ezért a marketing alapokat is rendbe tesszük, hogy a szövegek egy jól felépített vállalkozást tudjanak reprezentálni.
Ha már voltál bármelyik ingyenes előadásomon, akkor láthattad, hogy rengeteg olyan dolog van még a marketing és az értékesítés témában, amivel a nagyobb, általános marketinggel vagy üzletvezetéssel foglalkozó előfizetéses csoportok, mastermind csoportok, workshopok nem foglalkoznak. Én azonban nem generalista, hanem specialista vagyok, ami azt jelenti, hogy olyan dolgokat is tudok a marketing szövegírásról, amit egy általános marketinges nem. Ám a puding próbája mindig az evés, nem igaz? Gyere be a klubba, és nézz szét az anyagok között! Tapasztalt vállalkozóként sem árt az ismétlés.
Rengeteg hasznos előfizetéses csoport létezik ma már. Egynek én is tagja vagyok, épp ezért tudom jól, hogy mit érzel most. Viszont pont ezért azt is tudom, hogy ezek a csoportok csak egy-egy szeletét fedik le a marketingnek. Van, ahol csak a stratégiával foglalkoznak, máshol csak az Instagrammal, megint máshol pedig csak a brandinggel.
Ha neked mindenre egyszerre van szükséged, akkor még a fejlődési fázisban vagy. Ilyenkor valóban érdemes priorizálni, hogy milyen marketing eszközökre van leginkább szükséged. Az én csoportom arra lett kihegyezve, hogy szövegeken keresztül tanuljanak meg eladni a tagok: Insta sztorikban, posztokban, hírlevelekben, weboldalon, és még sorolhatnám. Én abban tudok segíteni, hogy a szövegeiden keresztül növeld a bevételed, és az írásból profitot csinálj. Azt viszont csak te tudod eldönteni, hogy erre most van-e szükséged, vagy később.
Természetesen igen. A klub kapui időszakosan vannak nyitva, és egy ilyen időszakban tudsz csatlakozni.