Online műhelymunka: Írjunk hirdetésszöveget!
A 3 órás találkozó célja, hogy egy termékedhez/ szolgáltatásodhoz (legyen az ingyenes, belépő vagy főtermék) megírjunk legalább három hirdetésszöveget:
1. Egyet a probléma-tudatos célközönségednek;
2. Egyet a megoldás-tudatos célközönségednek;
3. Egyet pedig azoknak, akik már jártak a terméked aloldalán vagy látták az előző két hirdetés valamelyikét, de még kell nekik egy kis extra löket. (Retargeting hirdetés)
2. Egyet a megoldás-tudatos célközönségednek;
3. Egyet pedig azoknak, akik már jártak a terméked aloldalán vagy látták az előző két hirdetés valamelyikét, de még kell nekik egy kis extra löket. (Retargeting hirdetés)
Gyülekező szeptember 25-én reggel 8:45-től
Kezdés: 9 óra (várható befejezés 12 óra körül)
Kamera és mikrofon
A műhelymunka egy interaktív foglalkozás, ahol nem csak én beszélek, hanem a résztvevők is. Ismét lesznek olyan részek, amikor kiscsoportokba lesznek osztva a résztvevők, és egymásnak fognak segíteni. Emiatt szeretném kérni, hogy használd a kamerát, hisz sokkal könnyebb egy archoz kapcsolódni, mint egy fekete kockához.
Lehetőleg ne a laptopod vagy telefonod beépített mikrofonját használd, mert azok elég sok külső zajt „befognak”. A mobiltelefonokhoz való headsetek már sokkal jobb hangminőséget produkálnak, így ha lehet, headsettel vagy mikrofonnal kapcsolódj be.
Ugyancsak a hangélmény miatt javaslom, hogy egy nyugodt, csendes szobából csatlakozz be. Ha melletted telefonálnak, tévéznek, játszanak vagy ugatnak a házi kedvencek, az másokat zavarhat.