Szóval van egy címlistád, de…
nem igazán mersz értékesítés célú leveleket küldeni nekik, mert nem akarsz túlságosan nyomulós lenni?
nem tudod, milyen témájú leveleket küldj nekik annak érdekében, hogy több vásárlód legyen?
nem akarod elárasztani a postafiókjukat levélszeméttel, nehogy megutáljanak?
Ha legalább az egyik igaz rád, akkor a legjobb helyen jársz.
Nézd végig ezt a 30 perces minikurzust, és építs fel egy olyan hírlevél kampányt, amivel negatív érzések nélkül sokszorozhatod meg az eladásaidat!
“Küldjek vagy ne küldjek?” - Az email marketing örök kérdése
Bizonyára tele vagy ötletekkel, amiket szeretnél megosztani a feliratkozóiddal, ugyanakkor elárasztani sem akarod őket. Nem akarsz túlságosan tolakodónak tűnni, mert félsz a negatív reakcióktól, mégis, szíved mélyén tudod, hogy jó lenne kihasználni azt, hogy van egy email címlistád, hisz így csökkenthetnéd a reklámköltségeket.
Megértem, ha most még te is így érzel. Az email küldés örökös dilemma, és eleged van abból, hogy a sötétben tapogatózol. Mit szólnál hozzá, ha végre olyan stratégiát kapnál, amivel megsokszorozhatod az eladásaidat anélkül, hogy a feliratkozóid kiábrándulnának belőled?
A stratégia, ami 32x jobban konvertál minden más reklámnál
Dr. Bús Enikő vagyok, és 12 éve szövegírással foglalkozom, az utóbbi 4 évben már szabadúszóként. Több száz márka több ezer termékéhez írtam már különféle reklámszövegeket, ám a kedvencem mégis az értékesítő levelek írása.
Az elmúlt évek alatt olyan stratégiát alakítottam ki, ami mindössze 6 levélből áll, mégis jobban teljesít, mint bármelyik Facebook vagy Google hirdetés. Ezt a stratégiát most neked is megmutatom egy 30 perces videóban!
Ebben a videóban nem a szokásos, sablonos marketing tanácsokat fogod hallani. Lépésről-lépésre megismered mind a 6 email anatómiáját, és pontosan tudni fogod, hogy mikor miről kell írnod.
Garantáltan hasznosnak fogod találni ezt a videót, ha…
kisvállalkozó vagy, és szeretnéd megnövelni az időszakos kampányaid eredményét
marketinges, szövegíró vagy virtuális asszistens vagy, és szeretnél még jobb szolgáltatást nyújtani az ügyfeleidnek
A 6 email, amivel részletesen megismerkedsz a videóban
Az üdvözlő üzenet
Megmutatom, hogyan köszönts egy új feliratkozót, és hogyan prezentáld a csali terméked.
A probléma és megoldás email
Segítek, hogy meg tudd mutatni a feliratkozóidnak, hogy valóban érted a problémájukat, és hogy tudod, mi arra a megoldás.
A megerősítő email
Megmutatom, hogyan építsd a márkád hitelességét vásárlói visszajelzések és esettanulmányok segítségével.
A kifogáskezelő email
Ha a feliratkozód még nem vásárolt tőled, akkor biztos, hogy van valamilyen kifogása rá. A videóban megmutatom, hogyan teheted ezt nyomulásmentesen.
A paradigmaváltó email
Te más vagy, mint a konkurenseid. Segítek abban, hogy a megfelelő módon tudd megmutatni az egyediséged.
Az értékesítő levél
Megmutatom, hogyan prezentáld az ajánlatod a sorozatod utolsó levelében.
Már csak egyetlen lépés választ el attól, hogy megtudd, milyen egy stratégiailag felépített email kampány…
Add meg az email címed, és perceken belül megkapod a videó linkjét!
Ezeket írták a legutóbbi webinárom hallgatói
Őszintén szólva te vagy az első, akinél szakmabeliként azt éreztem, hogy tényleg tud újat és hasznosat mondani. Nagyon inspiráló volt, és szuper gyakorlatias, amit külön köszönök! 😊
Katalin
Én imádtam a mait, mert adtál új nézőpontot is, és végre nem "klasszik" ingyenes webinárt hallhattunk. 😊 Engem meggyőztél, csatlakozom a klubhoz. 😉
H. Klaudia
Én is szakmabeli vagyok, és csomó inspirációt kaptam, lendületet, gondolatot, amit tovább tudok vinni 😊
H. Dorottya
Fantasztikus volt, régóta tervezek kampányt, de az itt hallottak alapján tuti megtervezem az elsőt! 😊
B. K. Eszter
Szintén szakmabeli vagyok, és annyira jó volt ennyire gyakorlatias megközelítést hallani. 🙏
A. Tímea
Fantasztikus voltál, köszönöm! 🥰 Junior szövegíró vagyok egy ügynökségnél, és voltak inspiratív részek a maiban. 😊