Így rendezd be otthoni munkatered, hogy minden nap szövegelni támadjon kedved

Így rendezd be otthoni munkatered, hogy minden nap szövegelni támadjon kedved

2019 júliusa óta home office-ban dolgozom. Azóta öt különböző helyen laktam, és minden költözéssel együtt jött az újabb „nagy munkatér-berendezési projekt”. Ha valaki kívülről nézi, azt hiheti, hogy a bútorátrendezés a hobbim. (És ez nincs is messze a valóságtól.) Minden új helyen próbáltam tökéletesíteni azt, hogy hogyan lehet egy olyan home office-t kialakítani, ahol az […]

Így rendezd be otthoni munkatered, hogy minden nap szövegelni támadjon kedved Tovább olvasom
Miért nem félek a válságtól? – Vállalkozói gondolkodásmód válság idején

Miért nem félek a válságtól vállalkozóként?

„Nem félsz attól, hogy az embereknek most kevesebb pénzük van?” – kérdezte tőlem nemrég egy Szövegelő Klubtag. Egy pillanatra elcsendesedtem, majd eszembe jutott az elmúlt közel egy évtized. És csak ennyit válaszoltam: nem. Nem azért, mert vak vagyok a hírekre, és nem is azért, mert varázslónak hiszem magam. Hanem mert máshogyan gondolkodom a pénzről – […]

Miért nem félek a válságtól vállalkozóként? Tovább olvasom
Zárt vagy nyitott előfizetéses csoport? A klubmodell, ami működik – a blogposzt borítóképe

Zárt vagy nyitott előfizetéses csoport? – Őszinte vallomás a Szövegelő Klub 1 évnyi tapasztalata alapján

Az utóbbi években elképesztő tempóban terjednek az előfizetéses modellek az online térben. Oktatók, coachok, tanácsadók és digitális termékek gyártói is egyre többen építenek ilyen rendszerekre – és nem véletlenül. Az előfizetéses csoport nemcsak stabil bevételt jelent, hanem valódi közösséget, elkötelezett tanulókat, és skálázhatóságot is. Én magam is ebben láttam a megoldást, amikor már nem tudtam […]

Zárt vagy nyitott előfizetéses csoport? – Őszinte vallomás a Szövegelő Klub 1 évnyi tapasztalata alapján Tovább olvasom
Boldog, elkötelezett közösségi tagok egy online előfizetéses rendszer részeként, akik aktívan használják a tartalmakat és hozzájárulnak a közösséghez

Hogyan építs sikeres előfizetéses rendszert? Így vonzz magadhoz elkötelezett tagokat

Az előfizetéses modell egyre népszerűbb hazánkban is, hiszen lehetőséget ad arra, hogy a vállalkozók stabil, előfizetéses bevételi forrást alakítsanak ki, miközben közösséget építenek és értéket adnak. Azonban nem minden előfizető egyforma. Egy jól működő előfizetéses rendszer felépítése nemcsak a taglétszám növeléséről szól, hanem arról is, hogy kik azok a tagok, akiket valóban érdemes bevonzani. Ebben […]

Hogyan építs sikeres előfizetéses rendszert? Így vonzz magadhoz elkötelezett tagokat Tovább olvasom
Instagram marketing 2025-ben: marketing vagy szerencsejáték?

Marketing vagy szerencsejáték? Nézzük meg, mi működik az Instagramon 2025-ben!

Ha te is úgy érzed, hogy az Instagram az utóbbi hónapokban már csak árnyéka régi önmagának, nem vagy egyedül. Én is ezt tapasztaltam. És nemcsak érzés szintjén – statisztikákkal alátámasztva is meg tudom mutatni, hogy amit tapasztalsz, az nem a te hibád. Nem a te posztod gyenge. Nem veled van a baj. Egyszerűen a szabályok […]

Marketing vagy szerencsejáték? Nézzük meg, mi működik az Instagramon 2025-ben! Tovább olvasom

Nőnap és marketing: A célközönségedhez szólsz vagy az algoritmushoz?

🎙️ A podcast epizód meghallgatásához (YouTube vagy Spotify) görgess az oldal aljára! A nőnap minden évben elhozza magával a sablonos közösségi média posztokat, amelyek arra buzdítanak, hogy jelöljük be a kedvenc női vállalkozóinkat. Ez elsőre kedves gesztusnak tűnik, de van egy nagy hátránya: nem a valódi célközönségedhez szólnak! A közösségi média algoritmusai figyelik, hogy kikkel […]

Nőnap és marketing: A célközönségedhez szólsz vagy az algoritmushoz? Tovább olvasom

Tudj meg mindent a weboldal szövegírásról!

A weboldalak szövegezése az online jelenlét egyik legfontosabb eleme. Egy jól megírt weboldalszöveg nemcsak információkat közvetít, hanem vonzza és megtartja a látogatókat, segít a keresőoptimalizálásban (SEO), és végső soron hozzájárul az üzleti sikerekhez is. De hogyan készüljön el? Ki írja meg, te vagy egy profi szövegíró? Mire kell különös figyelmet fordítani? Ebben a cikkben bemutatok […]

Tudj meg mindent a weboldal szövegírásról! Tovább olvasom
Ne próbálj mindenkinek megfelelni – építs énmárkát önazonosan!

Hogyan építsd az énmárkádat úgy, hogy közben hű maradj önmagadhoz?

🎙️ A podcast epizód meghallgatásához (YouTube vagy Spotify) görgess az oldal aljára! Hányszor fogalmaztad már meg magadban a véleményed, aztán mégsem merted kimondani? Vállalkozóként sokan attól félünk, hogy ha túl határozottan képviseljük az értékeinket, akkor követőket vagy ügyfeleket veszítünk. De mi van, ha épp ezzel vonzzuk be a megfelelő embereket? Mi van, ha ahelyett, hogy […]

Hogyan építsd az énmárkádat úgy, hogy közben hű maradj önmagadhoz? Tovább olvasom

34 szövegírás ötlet márciusra: poszt- és hírlevél témák vállalkozásoknak

Egy kisvállalkozónak vagy marketinggel foglalkozó szakembernek gyakran okoz fejtörést, hogy miről posztoljon, miről küldjön ki hírlevelet, miről írjon blogot. Persze, megvannak az alapvető tartalompillérek, amikről általában posztolni szoktunk, így biztosan neked is vannak alap témáid, amiket boncolgatni tudsz. De ne legyünk álszentek. Még velünk, szövegírókkal is előfordul, hogy épp nincs semmilyen extra kreatív ötletünk. És […]

34 szövegírás ötlet márciusra: poszt- és hírlevél témák vállalkozásoknak Tovább olvasom
Blogírás: Rejtett előnyök kisvállalkozásoknak - Növeld a látogatottságod!

A blogírás rejtett előnyei: Miért nem szabad elhanyagolni a tartalomkészítést?

Ha gondolkodtál már azon, hogy érdemes-e belevágni a blogírásba a vállalkozásod számára, akkor most jó helyen jársz. Lehet, hogy már hallottál a tartalommarketing előnyeiről, de talán még nem láttad, milyen hatalmas lehetőségek rejlenek a rendszeres blogírásban. Most megmutatom, miért elengedhetetlen a blogírás, és hogy milyen hosszú távú előnyökkel járhat, például a weboldalad SEO-jának fejlesztésével, a […]

A blogírás rejtett előnyei: Miért nem szabad elhanyagolni a tartalomkészítést? Tovább olvasom