Ha benned is ott motoszkál a gondolat, hogy 2024 lesz a TE éved, de…

irtózol a nyomulós értékesítő dumáktól,​

szóban jobban tudsz érvényesülni, mint írásban,

azt sem tudod, hogyan kezdd el az évtervezést,

… akkor gyere el az ingyenes évindító webináromra, és próbáld ki az itt megismert szövegírás technikákat!

Megmutatom, hogyan hangold össze a szövegírást a vásárlói életút különböző szakaszaival, és hogyan érj el több konverziót nyomulás és ego nélkül.

Növekedés nyomulás nélkül? Igen, lehetséges!

Sosem hirdettem magam szövegíróként, mégis annyira tele vagyok ügyfelekkel, hogy 2023 év elején komolyan el kellett gondolkodnom azon, hogy milyen üzleti modellre váltsak. Hiába emeltem árat, csak jöttek és jöttek a megrendelések, és már ciki volt azt mondani az ügyféljelölteknek, hogy csak 3-4 hónap múlva tudom őket vállalni.

Ezért megalapítottam a Szövegelő Klubot, ahol hétről-hétre adom át a tudásom a hozzád hasonló kisvállalkozóknak, akik így maguknak meg tudják írni a Facebook, Instagram és weboldal szövegeiket. És hogy hogyan jutottam el ideáig?

Nem hard sales üzenetekkel.

A titok a tudatos márkaépítés volt.

Ezt fogom lépésről-lépésre bemutatni neked is ezen a webináron!

“2024-ben végre beleállok a vállalkozásomba”

Ha neked is ez a terved az új évre, fontos, hogy megismerj pár, az értékesítéshez és marketinghez kapcsolódó szövegírás technikát. Nem az elcsépelt sales-es dumákra gondolok (például “sosem látott lehetőség”), hanem a vásárlói életúthoz kapcsolódó üzenetek típusára és tartalmára.

Akkor lesz ugyanis megfelelő arányú konverziód, ha pontosan eltalálod, hogy mikor, mivel és hogyan szólítsd meg a célközönséged!

Ismerd meg a kifinomult értékesítés technikáit, és tanuld meg ezeket tudatosan felépíteni a 2024-es posztjaidban, hírleveleidben és blog posztjaidban!

Miben más ez a webinár, mint az összes többi évindító marketinges előadás?

Dr. Bús Enikő vagyok, reklámszövegíró és a Szövegelő Klub alapítója. 10+ éve foglalkozom szövegírással, és már 4 éve szabadúszóként dolgozom. Olyan márkáknak írtam már értékesítés célú szöveget, mint a Suzuki, a Mitsubishi, a Szafi vagy a Kispál és a Borz. Kisvállalkozók közül Vámos Robi, Knapek Évi és a Rapid Matekos Zola is ügyfelem volt már.

A titkom az, hogy bullshitmentesen írok. Tudom, meddig menjek el a nyomulásban, és mikor húzzam be a kéziféket. Ugyanez igaz rám akkor is, amikor tanítok vagy előadok: nem csak azokat az üres frázisokat ismételgetem, amit a legtöbb online marketinges, hanem valós példákat mutatok be, amiket személyesen én, vagy az ügyfeleimen keresztül éltem át, tapasztaltam meg.

Szövegíróként fontos számomra az eredetiség.
Ezen az előadáson is ezt fogod kapni.

Témák, amelyekről szó lesz

Mennyit költs reklámra 2024-ben

Hogyan tervezd meg a 2024-es kampányaidat

A vásárlói életút megértése

Hogyan alakítsd a szövegeidet a vásárlói életúthoz

Egy hero kampány felépítése

Főbb tartalompillérek 2024-ben

A webinár helye és ideje

Helyszín:
Zoom, online

Időpont:
2024. január 3. 10:00

Ezeket írták a legutóbbi webinárom hallgatói

Őszintén szólva te vagy az első, akinél szakmabeliként azt éreztem, hogy tényleg tud újat és hasznosat mondani. Nagyon inspiráló volt, és szuper gyakorlatias, amit külön köszönök! 😊

Katalin

Én imádtam a mait, mert adtál új nézőpontot is, és végre nem "klasszik" ingyenes webinárt hallhattunk. 😊 Engem meggyőztél, csatlakozom a klubhoz. 😉

H. Klaudia

Én is szakmabeli vagyok, és csomó inspirációt kaptam, lendületet, gondolatot, amit tovább tudok vinni 😊

H. Dorottya

Fantasztikus volt, régóta tervezek kampányt, de az itt hallottak alapján tuti megtervezem az elsőt! 😊

B. K. Eszter

Szintén szakmabeli vagyok, és annyira jó volt ennyire gyakorlatias megközelítést hallani. 🙏

A. Tímea

Fantasztikus voltál, köszönöm! 🥰 Junior szövegíró vagyok egy ügynökségnél, és voltak inspiratív részek a maiban. 😊

J. Mónika