Májusi márkaépítés
fókuszban a közösségi média
Iratkozz fel ingyenes hírlevelemre, és mélyedj el a posztolás titkaiban!
Te is éreztél már így?
"Kezdek teljesen kiégni a folyamatos agyalástól, hogy miről posztoljak."
“A legtöbbször csak ad hoc rakok ki posztokat, és ez meg is látszik az eredményeken.”
“Tudom, hogy tudatosabbnak kellene lennem a posztolásban, de az egész egyszerűen kínai számomra.”
Nem vagy egyedül!
Hisz kisvállalkozóként te a saját szakterületeden remekelsz, míg a marketing teljesen más tészta.
Engedd, hogy néhány levéllel segítsek eloszlatni a homályt!
A Szövegelő Klub egy olyan szövegírás-fókuszú marketing csoport kezdő és tapasztalt énmárkáknak, ahol most májusban a közösségi média posztok készítése lesz a fókuszban.
Ezért érdemes feliratkoznod a leveleimre:
- Hetente 1-2 levelet kapsz tőlem a klubban zajló kihívás összefoglalójaként.
- Levelenként 3-4 perc az olvasási idő.
- Garantálom, hogy a levelekben valódi értéket kapsz, nem csak felületes tudást.
- Konkrét példákat is mutatok neked a posztoláshoz, amiből ötletet meríthetsz.
- Bármikor leiratkozhatsz, ha mégsem tetszenek a levelek.
- Ha pedig kedvet kaptál a márkád építéséhez, bármikor csatlakozhatsz a Szövegelő Klubhoz (igen, a kihívás alatt is)
Miért tanulj tőlem?
Dr. Bús Enikő vagyok, a BBweb.hu és a Landing24.hu vezető szövegírója, szövegírás oktató, a Szövegelő Klub alapítója.
Szinte biztos, hogy találkoztál már valamelyik reklámommal az utcán, a TV-ben, a rádióban vagy épp a közösségi médiában. És most nem a saját reklámjaimra gondolok, hanem mondjuk a Kispál és a Borz, a Suzuki Vitara, a Mitsubishi légkondik vagy a Szafi készételek reklámjaira.
5 diplomám van (egy alap, három mester és egy posztgraduális) és egy summa cum laude PhD-m, mégis inkább tananyagírással és szövegírással foglalkozom már 2012 óta.
Mindig azt mondom, hogy a tudás nem vész el. Nincs olyan, hogy felesleges tudás. Összekapcsoltam a magyartanári, a neveléstudományi és a közgazdaságtani tudásomat, és ma azzal foglalkozom, amit a legjobban szeretek: az írás tanításával.
Iratkozz fel a leveleimre, és neked is átadom mindazt a tudást, amire az elmúlt 10+ évben szert tettem!
Ha most azt gondolod, hogy úgysem nyitnád meg a leveleimet, nézd meg...
...milyen válaszleveleket kapok:
Ezekről a témákról biztosan olvashatsz:
- Az 5 fő tartalompillér: az edukáló, az inspiráló, a szórakoztató, a közösségépítő és a promóciós posztok jellemzői példákkal
- Hogyan azonosítsd a saját tartalomkategóriáid ahhoz, hogy ne csak ad hoc ötletekről posztolj?
- Mit jelent a caption, a hook, a CTA és az összes többi marketinges duma?
- Milyen és mennyi szöveg kerüljön a képre és mennyi a kép alá?
- A carouselek felépítése
- Így készülnek a virális videók: egy jó forgatókönyv alapjai.