Szövegelő Klub
Egy online tanulási rendszer, ami lépésről-lépésre segít a marketinged, a szövegírásod és a vállalkozásod fejlesztésében.
Te is éreztél már így?
“Megőrjít a csend. Felteszek egy kérdést sztoriban, és senki sem válaszol. Kirakok egy posztot, de alig jönnek rá a reakciók.”
“Türelmes ember vagyok, de az, hogy ennyi idő után semmit sem sikerült eladnom, már kezd fárasztó lenni.”
“Leírva sosem hangzik olyan jól az üzenetem, mint a fejemben. Valahol a fejem és a billentyűzet között minden elveszik.”
Ha most itt tartasz, az annak a jele, hogy még nem ismered a visszautasíthatatlan szövegírás titkait.
Ne aggódj, ebben segít neked a Szövegelő Klub!
Olvass tovább, és elmondom, hogyan.
Tanulj meg olyan szövegeket írni, melyek felpörgetik...
!
“Úgy érzem magam, mintha egy online egyetemen lennék, ami biztonságot ad, mert eddig nem tanultam ilyet.”
Csanádi Anita Mária
“Gyönyörűen van elrendezve a tananyag. Látom időrendben, hogy mi miután jön, miből mennyit csináltam már meg.”
Besenyi Réka
A legtöbben így érkeztek a klubba:
Nehezen tudták meghatározni, hogy kikből áll az ideális célközönségük és hogyan szólítsák meg őket.
Nem tudták, hogyan határozzanak meg egyedi értékajánlatot és tűnjenek ki a versenytársak tömegéből egy erős üzenettel.
Elegük volt az örökké változó algoritmusokból.
Nem tudták, hogyan használják ki teljesen a SEO-t, a közösségi médiát vagy az email marketinget.
Nehezen és drágán szereztek új vásárlókat, mert nem volt jól felépített értékesítési és hirdetési tölcsérük.
Alig jöttek reakciók a közösségi média posztjaikra és hírleveleikre…
Ha legalább egy ponton te is magadra ismertél, akkor most megmutatom,
mi vár rád 1 éven belül a Szövegelő Klub segítségével!
Bármilyen szintről indulsz,
itt garantáltan fejlődni fogsz!
Nézd meg, mire lehetsz képes egy év alatt:
Kattints a címsorra a részletekért! ↓
Ha most marketingmentes vagy
Képes leszel azonosítani a számodra ideális ügyfelet, és elérni azokat, akik valóban tőled akarnak vásárolni.
Létrehozod a saját, megkülönböztethető márkahangodat, amely erősíti a hitelességed és vonzóvá teszi a vállalkozásod.
Képes leszel egyértelmű, célzott üzeneteket megfogalmazni, amelyek azonnal megragadják a célközönséged figyelmét.
Megtanulod, hogyan írj figyelemfelkeltő posztokat, amelyek valóban lekötik a közönségedet. Több lájkot, kommentet és megosztást fogsz kapni, amely segít, hogy minél többen megismerjék a vállalkozásod. Többé nem kell azon aggódnod, hogy mit írj a posztjaidba – mindig lesz egy megbízható terved.
Képes leszel megtervezni és elindítani egy alapvető Facebook-hirdetést vagy e-mail kampányt.
Már az első néhány hét alatt érkező érdeklődők és pozitív visszajelzések visszaigazolják az erőfeszítéseid sikerét.
Nem fogod elveszettnek érezni magad a marketing területén, hanem pontosan tudod, mit kell tenned ahhoz, hogy fejlődj.
Ha már ismerkedsz a marketingel
Képes leszel összeállítani egy e-mail kampányt, amely automatikusan gyűjti az érdeklődőket és tereli őket a vásárlás felé. Olyan automatizált rendszered lesz, amely folyamatosan dolgozik helyetted, és biztosítja, hogy hónapról hónapra stabil bevételed legyen.
Elkészíted a saját, havi vagy heti tartalomnaptáradat, amely biztosítja, hogy mindig legyen mit posztolnod. Az előre elkészített tartalom- és kampánytervnek köszönhetően több időt tölthetsz a családoddal vagy pihenéssel. Az előre átgondolt stratégiáddal mindig egy lépéssel előrébb leszel, mint a versenytársaid.
Megtanulod, hogyan hozd összhangba a különböző platformokon zajló kommunikációt, hogy egységes és profi legyen a márkád.
Képes leszel elemezni, mi működik a kampányaidban, és hogyan javíthatod azokat a maximális eredmény érdekében.
Hatékonyan eléred a közönségedet akár Facebookon, akár Instagramon vagy e-mailen keresztül, így sosem függsz egyetlen platformtól.
Olyan írástechnikai eszközöket sajátítasz el, mint a storytelling vagy az érzelmi hatáskeltés, amelyek azonnal megnyerik az ügyfeleidet.
Megtanulod, hogyan használd az adatokat a kampányaid fejlesztésére, így minden alkalommal egyre jobb eredményeket érsz el.
Az ügyfelek már az első pillanattól komolyan vesznek, mert minden tartalmad egységes, letisztult és hiteles.
Ha már hobbi marketinges vagy
Megtanulod, hogyan építs ki egy olyan marketingstratégiát, amely az egész vállalkozásod növekedését meghatározza.
Olyan kampányokat indítasz, amelyek többmilliós eredményeket hoznak, miközben csökkented a ráfordított időt és energiát.
Képes leszel fejlett CRM rendszereket, marketing automatizációkat és AI asszisztenseket használni, amelyek leveszik rólad a terhek nagy részét.
A vállalkozásod a szakterületed elismert szereplőjévé válik, ami növeli az ügyfelek bizalmát és hajlandóságát a vásárlásra. Megtanulod, hogyan pozícionáld magad a piacod vezető szakértőjeként, és válj elismerté az iparágadban. Ügyfeleid és versenytársaid is felnéznek rád, mert a marketinged nemcsak hatékony, hanem inspiráló is.
Mély elemzési technikákat alkalmazol, hogy pontosan megértsd ügyfeleid viselkedését, és célzottabban kommunikálj velük.
Az automatizált rendszereid gondoskodnak arról, hogy ne csak egyszeri vásárlókat, hanem visszatérő ügyfeleket szerezz.
Elsajátítod a legújabb marketingtechnológiák, mint például a chatbotok, interaktív tartalmak vagy gamifikáció használatát.
A szakértői státuszoddal tanácsadóként vagy mentorként is szívesen fizetnek majd neked, hogy másoknak segíts a marketingben.
Tervezz, szövegelj, adj el!
Képzeld el, hogy a követőid felfigyelnek az üzeneteidre, és hónapról hónapra egyre több megrendelést adnak le. Ez a magabiztos és hatásos szövegeidnek köszönhető, hisz a Szövegelő Klubban megismerted a szavakban rejlő erőt.
Hónapról hónapra olyan írás- és marketingtechnikákat sajátítottál el, melyekkel végre tényleg átmegy az üzeneted; a klubnak köszönhetően pedig mindig naprakészek a szövegeid, és bármilyen kihívást meg tudsz ugrani – legyen az egy landing oldal vagy épp az ünnepi kampányod szövege.
A Szövegelő Klubbal ez a ragyogó jövő vár rád.
Mit tartalmaz az előfizetés?
Kattints a címsorra a részletekért! ↓
Folyamatosan bővülő, 300+ videós tudástár valamint számos online és nyomtatható segédlet, tartalomtervező naptár és feladat
Havonta két élő ülésünk van, ahol bármilyen szakmai vagy vállalkozói élettel kapcsolatos kérdésedet megvitathatjuk közösen, és a szövegeidre is kérhetsz visszajelzést!
Havonta egy műhelymunkán is részt vehetsz, ahol az elméleti tudást a gyakorlatban is elmélyítjük, mindezt kiscsoportos formában.
A kizárólag előfizetőknek fenntartott Facebook csoportunkban egy igazán támogató és inspiráló közösség tagja leszel, ahol ötleteket meríthetsz, és segítséget is kérhetsz másoktól.
Hozzáférést kapsz a chat alkalmazásunkhoz, ahol a nagy, közös csatornán kívül 30 fős chatszobákba is be vannak osztva a tagok, így ha kérdésed van, nem kell attól tartanod, hogy a konkurensed látni fogja a kérdéseid vagy szövegeid.
A versenytársaid előtt értesülhetsz a marketing világ híreiről és trendjeiről, emellett pedig minden fontosabb szezonális kampány megvalósításához ötleteket és támogatást kapsz.
Ezeket a tananyagokat már ma elkezdheted feldolgozni:
AZ ELSŐ ÁLLAMILAG ELISMERT SZÖVEGÍRÓ TANFOLYAM TEMATIKÁJA ALAPJÁN
Azonosítsd a saját stílusod és márkahangod, és megmutatom, hogyan tanítsd meg a chatGPT-t, hogy a te hangodon szólaljon meg.
A márkád pozícionálása, a buyer personád azonosítása és a célpiac-szegmenseid felvázolása
Szövegírás a közösségi médiában: poszttípusok tartalom és értékesítési szint szerint
Weboldalak és landing oldalak szövegírása SEO-barát módon
Storytelling és érzelem-fókuszú szövegírás
SEO-s blogolás
Hírlevelezés és hírlevél automaták felépítése, a MailerLite kezelése
Hirdetések és értékesítési szövegek írása, Meta hirdetéskezelés
Egy komplett kampány felépítése és kivitelezése értékesítési és hirdetési tölcsérrel
chatGPT promptolás és saját GPT építése
Webshop szövegírás: termék- és kategórialeírások
Webshop szövegírás: termék- és kategórialeírások
Évtervezés, tartalomstratégia (online műhelymunka)
Online kurzusok és digitális termékek megtervezése és szövegírása: célelemzés, tartalomstratégia, tanulási anyagok kidolgozása.
Landing oldalak A/B tesztelése: egy termék (pl. online kurzus) sales landing oldalának szövegírása; konverzióra optimalizált szövegek készítése.
Előfizetéses csoportok felépítése, kampányai és kommunikációja: Hogyan hozz létre és strukturálj előfizetéses modelleket. Hogyan vonzz be új ügyfeleket. Onboarding és tagsági megtartó szövegek készítése.
Meta hirdetéskezelő: Hirdetési tölcsér és célzási lehetőségek.
Különböző értékesítési tölcsérek auditálása és optimalizálása
A visszautasíthatatlan ajánlat szövegének megalkotása: Hogyan írj ütős értékajánlatokat.
Automatizált vásárlói utánkövetési rendszer építése: Hogyan tartsd meg az ügyfeleidet, és csinálj belőlük visszatérő vásárlót.
Webáruházi szövegírás: Termék- és kategórialeírások, amelyek növelik a vásárlói döntést.
Webshop upsell és cross-sell stratégiák: Az átlagos kosárérték növelése.
A termékoldalak pszichológiai hatásai: Termékoldalak optimalizálása a vásárlói döntés elősegítésére.
Pinterest és LinkedIn marketing: Hogyan készíts vizuális anyagokat és hozzájuk illő szöveget.
Brand storytelling: Egy hiteles és érzelmekre ható márkatörténet megírása.
Ajánlások kérése korábbi ügyfelektől és az ajánlói program: Hogyan ösztönözzük a vásárlókat, hogy visszajelzést adjanak, és hogy másoknak ajánljanak bennünket.
Ebook írás: A szakértői tartalom struktúrájának és fejezeteinek megtervezése.
Az email adatbázis kezelése: Haladó szegmentáció a kampányok optimalizálásához.
Online események promóciója: Hogyan hirdess webinárokat vagy workshopokat.
Meta haladó remarketing stratégiák: Új lehetőségek kihasználása a célzott kampányokban.
Lokális marketingkampányok tervezése: Helyi közösségekre fókuszáló kampányok.
A hirdetési tölcsér auditálása és finomhangolása: Hogyan optimalizáld az ügyfélutat.
Egy termékbevezetési kampány tervezése és kivitelezése: Új termék piaci bevezetése.
Kampány downsell stratégiák: Hogyan nyerj ügyfeleket alacsonyabb költségű ajánlatokkal.
“Rólunk” aloldal szövegírása: Egy hiteles és vonzó bemutatkozás elkészítése.
*A változtatás jogát fenntartjuk.
Összegezve, hogy mi mindent kapsz
Havonta legalább két új tananyag
300+ videós formátumú, bármikor visszanézhető és hallgatható tananyag a szövegírásról, marketingről vagy értékesítésről. A videókat bármilyen okoseszközön nézheted: TV, carplay, telefon, tablet...
Értéke: 80.000 Ft / hó
Havonta egy élő Q&A
Bármilyen szakmai vagy vállalkozással kapcsolatos kérdésedről beszélhetünk élőben, a többi klubtaggal közösen.
Értéke: 50.000 Ft / hó
Havonta egy élő visszajelzés és véleményezés workshop
Csatlakozz a valós idejű véleményező workshopomhoz havonta egyszer, ahol a klubtagok beküldött e-mailjeit, blogbejegyzéseit, weboldalait, főcímeit és egyéb szövegeit elemzem, véleményezem.
Értéke: 50.000 Ft / hó
Networking lehetőség
A zárt közösségünkben hozzád hasonló kisvállalkozók, marketing szakemberek vagy épp pályaváltók vannak, akikkel bármikor kapcsolódhatsz.
Értéke: felbecsülhetetlen!
Mastermind találkozók
Az éves tagsággal rendelkezők havonta egyszer egy kötetlen, online mastermind beszélgetés keretében vitatnak meg olyan vállalkozói élettel kapcsolatos témákat, mint például a priorizálás vagy a skálázás.
Értéke: 50.000 Ft / hó
Bónusz szövegírás formulák, segédanyagok, készre írt sablonok
Ezek a bónuszok 5 év munkám eredményei. Az aktuális leckék mellé olyan mintákat, sablonokat, keretrendszereket és azonnal használható puskákat kapsz, amik hatalmas erőfeszítést, időt és kiadást spórolnak meg neked.
Értéke: 20.000 Ft / hó
A SZÖVEGELŐ KLUB TELJES ÉRTÉKE
250.000 Ft/HÓ
Ezzel szemben a te befektetésed
14.990 Ft + ÁFA/hó
Válassz 3 vagy 12 havi tagságot a kedvezőbb árért!
Pont annyiba kerül, mint egy havi kondibérlet.
Csak épp ebből a klubból szemmel látható PROFITOD lesz.
Miért tanulj tőlem?
Dr. Bús Enikő vagyok, szövegíró, a Szövegelő Klub alapítója. Magyartanári végzettséggel és tanterv- és tananyagfejlesztésből szerzett doktori címmel rendelkezem – egy olyan szakmai háttérrel, amely rendkívül egyedülálló a magyar piacon.
Az elmúlt években szövegíróként dolgoztam, és olyan nagy márkák és elismert vállalkozások választottak engem, mint a Szafi Products, Suzuki, Mitsubishi, vagy épp a Kispál és a Borz.
Hogy még több vállalkozót segíthessek, 2023-ban megalapítottam a Szövegelő Klubot, ahol 300+ videós leckén és gyakorlati feladaton keresztül tanítom meg tagjaimnak, hogyan építsenek erős márkát, írjanak ügyfélszerző szövegeket, és hozzanak létre hatékony értékesítési rendszereket.
Célom, hogy neked is megtanítsam, hogyan kommunikálj magabiztosan és eredményesen a célközönségeddel.
Ez akár te is lehetsz:
“Olyan emberek írnak e-mailt, akikkel még sosem találkoztam, csak azért, hogy megköszönjék, hogy megírtam a legutóbbi blogbejegyzésemet.”
...mindezt kevesebb idő alatt elérheted, mintha végignéznél egy sorozatot!
Betti 2 hónap tagság után ezt mondta:
A tagok véleménye a Szövegelő Klubról
Így lehetsz te is profi szövegelő 3 lépésben
01 Regisztrálj!
Kezdésnek add meg az email címed.
02 Fizetés
A megadott bankkártyádra automatikus terhelést állítunk be, így az minden hónapban automatikusan levonja a tagdíjad.
03 Első lépések
Kövesd a visszaigazoló e-mailben megadott lépéseket.
Lehetsz...
Kisvállalkozó, aki szeretné a szövegeivel is kifejezni termékei, szolgáltatásai valódi értékét és minőségét,
Marketing szakember, például virtuális asszisztens, szövegíró vagy webdizájner, aki többet akar nyújtani az ügyfeleinek,
vagy bárki, aki szeretné automatizálni az értékesíti folyamatait sales oldalakkal és e-mail automatizmusokkal,
… ezek a tananyagok biztosan közelebb juttatnak a célodhoz!
Tagsági Díj
melynek árát garantáltan visszakeresed az itt tanultak segítségével
ha csak bekukkantanál:
HAVIDÍJAS CSOMAG
14.990 Ft + ÁFA
bruttó 19.038 Ft
- 30 napig korlátlan hozzáférés az összes online tananyaghoz
- 30 nap FB csoporttagság
- Részt vehetsz havonta egy kérdezz-felelek ülésen
- Részt vehetsz havonta egy visszajelzést adó ülésen
- Ingyenes részvétel az online műhelymunkákon
ha már vannak céljaid:
3 HAVI CSOMAG
32.990 Ft + ÁFA
bruttó 41.898 Ft
(havonta 13.966 Ft)
- minden, ami a havidíjas csomagban is megtalálható
- 3 hónapig korlátlan hozzáférés az összes online tananyaghoz
- 3 hónap FB csoporttagság
Ha 2025-ben tényleg beleállsz a vállalkozásodba:
ÉVES TAGSÁG
120.000 Ft + ÁFA
bruttó 152.400 Ft
(havonta 12.700 Ft)
- minden, ami a havidíjas csomagban is megtalálható
- 365 napig korlátlan hozzáférés az összes online tananyaghoz
- 365 nap FB csoporttagság
- 2 hónap ajándék klubtagság
- Havonta egy online mastermind találkozó
FIGYELEM!
A Szövegelő Klub jelenleg nem fogad új tagokat. Amennyiben elsőként szeretnél értesülni a következő nyitásról, iratkozz fel most a VIP várólistára:
Szövegelő Klub Várólista
Ha szeretnéd, hogy értesítselek a klub következő nyitásáról, add meg az adataid:
Sikeresen feliratkoztál!
Megtetted az első lépést afelé, hogy megtanulj igazán ütős szövegeket írni; és elsőként fogsz értesülni a Szövegelők Klub újranyitásáról.
Perceken belül kapni fogsz tőlünk egy e-mailt. Amennyiben ezt nem kapod meg, kérlek, jelezd felénk a hello@szovegeloklub.hu címen.
Ha mégsem a klubot választanád…
Felbérelhetsz egy szövegírót:
Kereshetsz egy nagyágyút.
A neves és eredményorientált szövegírók 150.000 Forintot, vagy annál is többet elkérhetnek egyetlen landing oldalért, az igazán profik pedig ezen felül még jutalékot is kérnek a konverziók után. Ez a legtöbb kisvállalkozó számára vállalhatatlan összeg.
vagy...
Választhatsz egy szabadúszó szövegírót, aki kimondottan kisvállalkozóknak segít.
Ők a kisvállalkozók számára jóval pénztárcakímélőbb áron dolgoznak. Sokan választják ezt az utat, ám végül mégsem elégedettek ezzel az eredménnyel.
Ez nem feltétlenül volt a szövegíró hibája, viszont iszonyú nehéz olyan embert találni, aki…
- Ismeri a márkád, a stílusod és a márkahangod.
- Megérti a vállalkozásod, beleértve azt is, hogy pontosan kik az ügyfeleid, milyen problémával küzdenek, és mit kell hallaniuk.
- Képes azonnal megírni neked a szöveget, hisz gyakran tegnapra kell az anyag.
- Nyitott arra, hogy egyik hónapban kevesebbet, másikban többet dolgozzon neked. A legtöbbjük csak fix havi mennyiséget vállal.
Ne érts félre, a szövegírók igenis zseniálisak (hisz én is az vagyok… 🤣). De képzeld el, hogy soha többé nem kell arra várnod, hogy valaki más megírja az új szlogened vagy hírleveled.
Én magam is nap mint nap több tízezer karaktert írok. Imádom, hogy képes vagyok bármit megalkotni, amire a cégünknek szüksége van, méghozzá azonnal.
Ha te is élveznéd ezt a szabadságot, csatlakozz a legvagányabb szövegelő közösséghez!
Kinek NEM ajánljuk a Szövegelő Klubot?
Ha még csak most barátkozol a vállalkozói élet gondolatával.
Ha még az utad elején jársz, érdemes belépni ingyenes vállalkozói közösségekbe, ahol megfigyelheted, mivel jár ez az “életmód”. A Szövegelő Klubban már mélyen beleássuk magunkat a marketing, az értékesítés és a szövegírás témakörébe.
Ha még nem tudod, pontosan, mi legyen a kínált terméked vagy szolgáltatásod.
A Klub léckéi abban nem tudnak segíteni, hogy kitaláld, merre folytasd az életed. Egy konkrét ötlet nélkül az elméleti anyagainkat absztraktnak fogod találni, a feladatokat pedig nem tudod megoldani.
Ha gyors megoldásokra vágysz, amibe nem kell időt fektetned.
Ebben az esetben inkább szervezd ki a feladatokat egy szövegírónak vagy marketing ügynökségnek. Hiszem, hogy egy “konzerv” szövegekre felépített márka hosszútávon nem fenntartható, és hogy igenis bele kell tenni a márka megalapozásába a munkát.
Mennyi ideig érdemes Szövegelő Klubtagnak lenni?
Mondanám, hogy ha csak egyetlen téma érdekel, például épp egy landing oldalon dolgozol, akkor elég lesz egy hónap. De látom, hogy gyerekek, házimunka, főállás, félállás, egyetem vagy továbbképzés mellett mennyi idő marad a szövegírásra…
Szövegíróként pontosan jól tudom, hogy egy landing oldal megírása legalább két teljes munkanapot vesz igénybe. Mégis, amikor ezt a weboldalt írtam, az több, mint két hétbe telt nekem is.
Hogy miért?
Mert mellette száz másik feladatom is volt: tananyagokat készítettem a klubba, Insta posztokat gyártottam a saját Instánkra, hírleveleket írtam a feliratkozóimnak, számlákat állítottam ki, és ezek mellett mostam, főztem, takarítottam és edzeni jártam.
Ráadásul úgy volt nekem két hét az egyébként két napos feladat, hogy pontosan jól tudtam, hova, mit és miért kell írnom; hisz ezt tanítom a klubban is. Nem kellett kutatómunkát végeznem. Már megvolt a buyer personám jellemzése, ismertem a márkahangomat, kész volt a pozícionálásom. Ha álmomból felébresztenek, akkor is tudom, hogy egy bekezdésbe hány mondat kerüljön, és hogy milyen egy jó címsor. Ezek mind-mind kellenek ahhoz, hogy a szövegek tényleg működjenek, hogy a célközönségem tényleg meghalljon és odafigyeljen rám.
Tehát most megfordítanám az egészet:
Ha azért jössz, mert a marketing alapok érdekelnek, például csak a buyer persona kialakítása, akkor elég lehet egy havi tagság is. Meghallgathatod az erről szóló elméletet, és utána továbblépsz.
Ám ha az a célod, hogy az online szövegeid érdekesebbek, érthetőbbek legyenek és jobban konvertáljanak, akkor legalább egy évre tervezz. Legalább ennyi időre lesz szükség ahhoz, hogy megnézd az elméleti anyagokat és elkészítsd az ezekhez kapcsolódó anyagaidat, majd hogy mindezt átültesd először a weboldalad szövegeibe, majd a közösségi média posztjaidba, hírleveleidbe és blog posztjaidba is.
De kérlek, ne legyenek illúzióid. A marketing és stilisztikai alapok nélkül egy hónap alatt nem fognak látványosan javulni a szövegeid – csak akkor, ha egy profi szövegíró készíti el helyetted azokat, aki megcsinálja helyetted az alapozást.
Ők is csak egy-két hónapra terveztek, majd...
INGYENES
email marketing minikurzus
Van egy emailcímlistád, de…
🫣 nem igazán mersz értékesítés célú leveleket küldeni nekik, mert nem akarsz túlságosan nyomulós lenni?
😩 nem tudod, milyen témájú leveleket küldj nekik annak érdekében, hogy több vásárlód legyen?
😵💫 nem akarod elárasztani a postafiókjukat levélszeméttel, nehogy megutáljanak?
Ha legalább az egyik igaz rád, akkor nézd végig ezt a 30 perces, INGYENES minikurzust, és építs fel egy olyan hírlevél kampányt, amivel negatív érzések nélkül sokszorozhatod meg az eladásaidat!
Gyakran Ismételt kérdések
A Klub pont úgy működik, mint egy Netflix vagy HBO előfizetés. Az első alkalommal megadott bankszámláról a tagságod hónapfordulóján a Stripe rendszere levonja a havidíjat egészen addig, míg le nem mondod azt.
Bár nagyon sajnálnánk, ha elégedetlen lennél a klubbal, mégis elfogadjuk a döntésed. A tagságodat legkésőbb a megújulás előtti napig bármikor le tudod mondani a tanulói felületeden. Az előfizetésed az aktuális időszak végéig érvényes marad, azt követően pedig nem fogsz tudni hozzáférni sem a kurzus felületéhez, sem pedig a klubhoz. A következő időszakban már nem terheljük meg a bankkártyád.
Az előfizetés lemondását követően bármelyik nyitásnál újra csatlakozhatsz a Szövegelő Klubhoz. Azonban a második lemondást követően örök érvénnyel vonjuk vissza a tagságodat, így többé nem fogsz tudni csatlakozni.
Azért döntöttünk a szigorú szabályok mellett, mert a képzés anyagai egymásra épülnek, és csak akkor tudjuk garantálni a fejlődésedet, ha folyamatosan részt veszel.
Kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni, mert ez biztosítja, hogy automatikusan megújul a klubtagságod.
A Szövegelő Klub tanmenetét spirális elrendezéssel építettem fel. Ez azt jelenti, hogy körbe-körbe haladunk a témákkal. Először csak a felszínt kapargatjuk, majd hónapról-hónapra egyre mélyebben megyünk bele a témákba.
Emiatt nem tudom azt garantálni neked, hogy amikor becsatlakozol, már minden videós anyag elérhető lesz számodra az adott témában – arról nem is beszélve, hogy ha csak az elméletét sajátítod el egy témának, attól még lesznek jobbak a szövegeid, és több eladásod sem lesz. Az írásoktatás elválaszthatatlan része a gyakorlat, amit itt a Klubban tengernyi támogatással tudsz igénybe venni.
Először is legyen egy laptopod vagy asztali géped. Ezen kívül, ha szeretnél becsatlakozni az online műhelymunkákba, Q&A eseményekbe és online workshopokba, érdemes beruházni egy csiptetős mikrofonra (a 3-4000 Forintos már teljesen jó), és mindenképp legyen webkamerád (a laptop beépített kamerája is teljesen jó), hogy lássuk az arcod és a kézjelzéseid, amikor csoportban dolgozunk.
Szoftverek tekintetében kizárólag ingyenes applikációkat fogunk használni. Ezekről a csatlakozást követően, az onboarding folyamat részeként mindent megtanulsz.
Mivel a Szövegelő Klub a tanulásról szól, ezért a számla is „Oktatás” tételről szól. Ezt bármilyen ÁFA-körös cégben el tudod számolni költségként.
A közös tanulás szintén az online térben zajlik, ráadásul nem feltétlenül egy időben, így emiatt nincs okod az aggodalomra. Amennyiben úgy döntesz, hogy befizetsz valamelyik online műhelymunkára, akkor természetesen érdemes élőben megjelenni.
Abszolút! Az itt tanított fogalmak és elvek nem korlátozódnak egyetlen nyelvre sem; a 18 témakörből egy szól kimondottan a magyar nyelv specialitásairól. Bár a leckék magyar nyelven vannak, a koncepciókat és elveket bármilyen kultúrkörben tudod alkalmazni.
Mindenek előtt szeretném tisztázni, hogy ez nem egy személyes tréning, így nem feltétlenül kapsz tőlem személyre szabott értékelést. Azonban minden hónapban tartok egy élő visszajelző szemináriumot, ahol több más tag szövegeivel együtt a tiedre is adhatok visszajelzést. Itt megdöbbentően sokat tanulhatsz a többi klubtag visszajelzéseiből is. A legtöbb visszajelzés általánosan alkalmazható, így érdemes ezeken végig figyelni.
Ezen kívül a klubban kereshetünk neked egy vagy több tanulópárt, akikkel egymás szövegeit is tudjátok értékelni.
Nos, erre válaszoljon helyettem az egyik klubtag, Barbi:
„Most értem a végére a Black Friday videónak. Hát, szövegíróként dolgozok, közgázt végeztem, és én is azt tudom mondani, hogy abszolút megérte eddig az előfizetés! 😊”
A lényeg: Ha úgy érzed, hogy te vagy a legjobb, legmeggyőzőbb, legbefolyásosabb, legjobb eredményeket elérő szövegíró az országban, akkor hagyd ki a klubot. Ha azonban olyan vagy, mint mi, és mindig nyitott vagy a tanulásra, csatlakozz hozzánk!
A klub hibrid módszerrel működik: havonta legalább kétszer szervezek élő eseményeket, ahol a tagok is be tudnak kapcsolódni a beszélgetésbe, ám mindenről készítek felvételt. A felvételeket felteszem a tudástárba, és később bármikor visszanézhetőek, így akkor sincs gond, ha nem tudsz élőben jelen lenni ezeken az eseményeken.
Az anyagokat a saját tempódban dolgozhatod fel, és a témák között is ugrálhatsz. A témák feldolgozásához egyébként van egy ajánlott sorvezető, így ha az általam ajánlott tematika szerint haladnál, azt is meg tudod tenni.
Technikailag kb. 90%-ban megoldható telefonról is a tanulás, de! Az a véleményem, hogy egy kisvállalkozónak ma már ALAP, hogy legyen laptopja is, és arról dolgozzon. A véleményezésre beküldött szövegekhez a Google Docs Megjegyzés funkciójával tudunk értékes visszajelzéseket adni, ami telefonon nem érhető el. A hírlevélkezelő rendszerek, videóvágó és feliratozó programok java szintén nem érhető el telefonról, vagy csak nagyon korlátozott funkciókkal. Tehát ahhoz, hogy teljes erőbedobással tudj dolgozni a vállalkozásodon, szükséged lesz egy laptopra vagy asztali gépre. Nem kell több százezres gépre gondolni. A lényeg, hogy legyen rajta internetkapcsolat és egy Chrome böngésző.
Ezzel kapcsolatban az a pedagógiai véleményem, hogy azok nem szeretnek írni, akiknek általános és középiskolában nem volt megfelelő magyartanára. Ez pont olyan, mint a matek: akinek rossz matektanára volt, az általában nem szereti a matekot. Ám ez nem jelenti azt, hogy felnőtt fejjel nem szeretheted meg az írást! Adj egy esélyt magadnak és nekem, és nézzük meg, hogy ha más megközelítéssel tanulsz írni (marketing és értékesítés célból), akkor hogyan fog megváltozni a hozzáállásod.
Van is a klubban egy kárpátaljai hölgy, aki októberben úgy csatlakozott, hogy ő utál írni, de tudja, hogy kizárólag videós posztokkal nem jut el elég emberhez, és a hírlevél erejét sem tudja így kihasználni. Decemberben már 4000 karakteres Facebook posztokat írt, amikhez csupa olyan komment érkezett, hogy mennyire szeretik olvasni a posztjait. Még mindig a videózás az ő erőssége, ugyanakkor már nem ijed meg egy hosszabb levéltől vagy poszt írásától sem.
Abszolút! Úgy gondolom, hogy sokkal könnyebb úgy beindítani egy kisvállalkozást, ha tudjuk, mikor mire kell figyelnünk a marketingben és az értékesítésben. Ha tudjuk, hogy hogyan kell összeállítani egy csomagajánlatot, sőt, hogy hogyan kell beárazni azt, az már fél siker. Ha tudjuk, hogy mikor és miről érdemes posztolni, vagy hogy hogyan kell majd a jövőben feliratkozókat gyűjteni, tudatosságot ad a vállalkozásod növeléséhez.
Szerintem sokkal egyszerűbb jól vállalkozni úgy, ha van a fejünkben egy stratégiai terv. Ezekről a klubban is tanulunk, mivel fontos alapját képezik a szövegeknek. Hiába lenne nyelvtanilag helyes a szöveged, ha az ajánlatod összecsapott. Egyszerűen nem jönne az eredmény. Épp ezért a marketing alapokat is rendbe tesszük, hogy a szövegek egy jól felépített vállalkozást tudjanak reprezentálni.
Ha már voltál bármelyik ingyenes előadásomon, akkor láthattad, hogy rengeteg olyan dolog van még a marketing és az értékesítés témában, amivel a nagyobb, általános marketinggel vagy üzletvezetéssel foglalkozó előfizetéses csoportok, mastermind csoportok, workshopok nem foglalkoznak. Én azonban nem generalista, hanem specialista vagyok, ami azt jelenti, hogy olyan dolgokat is tudok a marketing szövegírásról, amit egy általános marketinges nem. Ám a puding próbája mindig az evés, nem igaz? Gyere be a klubba, és nézz szét az anyagok között! Tapasztalt vállalkozóként sem árt az ismétlés.
Rengeteg hasznos előfizetéses csoport létezik ma már. Egynek én is tagja vagyok, épp ezért tudom jól, hogy mit érzel most. Viszont pont ezért azt is tudom, hogy ezek a csoportok csak egy-egy szeletét fedik le a marketingnek. Van, ahol csak a stratégiával foglalkoznak, máshol csak az Instagrammal, megint máshol pedig csak a brandinggel.
Ha neked mindenre egyszerre van szükséged, akkor még a fejlődési fázisban vagy. Ilyenkor valóban érdemes priorizálni, hogy milyen marketing eszközökre van leginkább szükséged. Az én csoportom arra lett kihegyezve, hogy szövegeken keresztül tanuljanak meg eladni a tagok: Insta sztorikban, posztokban, hírlevelekben, weboldalon, és még sorolhatnám. Én abban tudok segíteni, hogy a szövegeiden keresztül növeld a bevételed, és az írásból profitot csinálj. Azt viszont csak te tudod eldönteni, hogy erre most van-e szükséged, vagy később.
Természetesen igen. A klub kapui időszakosan vannak nyitva, és egy ilyen időszakban tudsz csatlakozni.