illusztráció egy blogposzthoz az online jelenlét vállalkozóknak és a hiteles láthatóság fontosságáról.

Online jelenlét vállalkozóknak: nem elég jónak lenni, látszani is kell

Vállalkozóként sokszor hallani egy mondatot: „Én nem szeretek nyomulni, inkább csendben teszem a dolgomat.” Ismerős? A gond csak az, hogy ha nem vagy jelen az online térben, a világ és a vevőid nem fognak rád találni. A mai digitális zajban az online jelenlét vállalkozóknak már nem extra, hanem alapfeltétel, ráadásul az első benyomás sokszor fél […]

Online jelenlét vállalkozóknak: nem elég jónak lenni, látszani is kell Tovább olvasom
Marketingpszichológia vállalkozóknak

Az első benyomás pszichológiája: Fél másodperc alatt eldől, hogy észrevesznek-e online

Képzeld el, hogy rákattintasz egy új weboldalra. Még fel sem fogtad, mit látsz, de már megszületett benned az érzés, hogy tetszik-e vagy sem. Az erre irányuló kutatások szerint már fél másodperc alatt kialakul bennünk egy benyomás, és ha ez negatív, utána nagyon nehéz visszaszerezni a bizalmat. A Szövegelő Podcast legújabb, 15. epizódjában épp erről beszéltem: hogyan […]

Az első benyomás pszichológiája: Fél másodperc alatt eldől, hogy észrevesznek-e online Tovább olvasom
Laptop, sárga kávéscsésze és nyitott jegyzetfüzet egy otthoni íróasztalon – blog borítókép a vállalkozói gondolkodásmódról szóló cikkhez.

5 vállalkozói gondolkodásmód, ami megváltoztatja a játékot

Valójában nem a pénz hiánya, nem is a piac telítettsége vagy az ismeretségek hiánya az, ami a legtöbb álomvállalkozást meghiúsítja. Hanem valami sokkal csendesebb, alattomosabb és látszólag jelentéktelenebb dolog: az, hogy engedélyt várunk. Valakitől. Bárkitől. Csak ne nekünk kelljen dönteni. Pedig a vállalkozóvá válás azt jelenti: innentől te vezetsz. És egy vállalkozás indítása sokszor nem […]

5 vállalkozói gondolkodásmód, ami megváltoztatja a játékot Tovább olvasom
Bridge Üzleti Közösségi Díjátadó 2025

A Szövegelő Klub nyerte a Bridge Online Üzleti Közösségi Díjat 2025-ben

A Szövegelő Klub nyerte a Bridge Online Üzleti Közösségi Díjat 2025-ben 2025. június 12-én a Business Fest gáláján elhangzott egy mondat, amit még most is nehezen tudok felfogni: a Szövegelő Klub nyerte a Bridge Üzleti Közösségi Díjat az Online Üzleti Közösség kategóriában. Egy olyan mezőnyben, amit a szervezők maguk csak „a gigászok harcaként” emlegettek. Egy […]

A Szövegelő Klub nyerte a Bridge Online Üzleti Közösségi Díjat 2025-ben Tovább olvasom
Így rendezd be otthoni munkatered, hogy minden nap szövegelni támadjon kedved

Így rendezd be otthoni munkatered, hogy minden nap szövegelni támadjon kedved

2019 júliusa óta home office-ban dolgozom. Azóta öt különböző helyen laktam, és minden költözéssel együtt jött az újabb „nagy munkatér-berendezési projekt”. Ha valaki kívülről nézi, azt hiheti, hogy a bútorátrendezés a hobbim. (És ez nincs is messze a valóságtól.) Minden új helyen próbáltam tökéletesíteni azt, hogy hogyan lehet egy olyan home office-t kialakítani, ahol az […]

Így rendezd be otthoni munkatered, hogy minden nap szövegelni támadjon kedved Tovább olvasom
Miért nem félek a válságtól? – Vállalkozói gondolkodásmód válság idején

Miért nem félek a válságtól vállalkozóként?

„Nem félsz attól, hogy az embereknek most kevesebb pénzük van?” – kérdezte tőlem nemrég egy Szövegelő Klubtag. Egy pillanatra elcsendesedtem, majd eszembe jutott az elmúlt közel egy évtized. És csak ennyit válaszoltam: nem. Nem azért, mert vak vagyok a hírekre, és nem is azért, mert varázslónak hiszem magam. Hanem mert máshogyan gondolkodom a pénzről – […]

Miért nem félek a válságtól vállalkozóként? Tovább olvasom
Zárt vagy nyitott előfizetéses csoport? A klubmodell, ami működik – a blogposzt borítóképe

Zárt vagy nyitott előfizetéses csoport? – Őszinte vallomás a Szövegelő Klub 1 évnyi tapasztalata alapján

Az utóbbi években elképesztő tempóban terjednek az előfizetéses modellek az online térben. Oktatók, coachok, tanácsadók és digitális termékek gyártói is egyre többen építenek ilyen rendszerekre – és nem véletlenül. Az előfizetéses csoport nemcsak stabil bevételt jelent, hanem valódi közösséget, elkötelezett tanulókat, és skálázhatóságot is. Én magam is ebben láttam a megoldást, amikor már nem tudtam […]

Zárt vagy nyitott előfizetéses csoport? – Őszinte vallomás a Szövegelő Klub 1 évnyi tapasztalata alapján Tovább olvasom
Boldog, elkötelezett közösségi tagok egy online előfizetéses rendszer részeként, akik aktívan használják a tartalmakat és hozzájárulnak a közösséghez

Hogyan építs sikeres előfizetéses rendszert? Így vonzz magadhoz elkötelezett tagokat

Az előfizetéses modell egyre népszerűbb hazánkban is, hiszen lehetőséget ad arra, hogy a vállalkozók stabil, előfizetéses bevételi forrást alakítsanak ki, miközben közösséget építenek és értéket adnak. Azonban nem minden előfizető egyforma. Egy jól működő előfizetéses rendszer felépítése nemcsak a taglétszám növeléséről szól, hanem arról is, hogy kik azok a tagok, akiket valóban érdemes bevonzani. Ebben […]

Hogyan építs sikeres előfizetéses rendszert? Így vonzz magadhoz elkötelezett tagokat Tovább olvasom
Instagram marketing 2025-ben: marketing vagy szerencsejáték?

Marketing vagy szerencsejáték? Nézzük meg, mi működik az Instagramon 2025-ben!

Ha te is úgy érzed, hogy az Instagram az utóbbi hónapokban már csak árnyéka régi önmagának, nem vagy egyedül. Én is ezt tapasztaltam. És nemcsak érzés szintjén – statisztikákkal alátámasztva is meg tudom mutatni, hogy amit tapasztalsz, az nem a te hibád. Nem a te posztod gyenge. Nem veled van a baj. Egyszerűen a szabályok […]

Marketing vagy szerencsejáték? Nézzük meg, mi működik az Instagramon 2025-ben! Tovább olvasom