• Adventi Kalendárium 2024
  • 21. Vállalkozói eszköztár

    21. Vállalkozói eszköztár

    Ha vállalkozóként szeretnéd átláthatóvá és hatékonnyá tenni a mindennapi működésedet, a Vállalkozói Eszköztár a tökéletes választás számodra! A kurzus első modulja, a Stratégiai évtervezés marketing szemszögből, segít megtervezni a következő évedet, hogy fókuszáltan és eredményesen haladhass céljaid felé. A későbbi modulok olyan nélkülözhetetlen témákra térnek ki, mint az adózás, a számlázás és a pénzügyi tervezés,…

  • StoryMail Minikurzus

    StoryMail Minikurzus

    A StoryMail minikurzus megtanít egy 5 lépéses, könnyen alkalmazható szövegírási formulát, amellyel bárki 15 perc alatt megírhat egy ütős hírlevelet – ChatGPT nélkül. Ez a módszer valódi történetekből építkezik, így az emailek nemcsak érdekesebbek, hanem sokkal hatékonyabban adnak el, mint a hagyományos promóciós üzenetek. A kurzus végére nem csak egy inspiráció-függő, esetleges levélíró leszel, hanem …

  • Ajánláskérő workshop

    Ajánláskérő workshop

    Tanuld meg, hogyan kérj hatékony ügyfélajánlást – természetesen, nyomulás nélkül! Ebben a gyakorlati online workshopban megmutatom, hogyan alakítsd a kapott visszajelzéseket bizalomépítő marketingtartalommá.

  • 22. Marketing receptek

    22. Marketing receptek

    Minden egyes lecke ténylegesen egy-egy recept a marketing mérföldkövekhez: a leckék elején felsorolom az összetevőket, alatta pedig szövegesen leírom, hogyan rakd azokat össze, belinkelve a már meglévő, kapcsolódó leckéket.

  • 00. Itt kezdd el a tanulást! – Alapok

    00. Itt kezdd el a tanulást! – Alapok

    Mielőtt bármelyik leckébe belefognál, nézd végig ezeket az anyagokat.

  • 01. Szövegírás etika

    01. Szövegírás etika

    A kurzus átfogóan bemutatja a szerzői jogok, GDPR és reklámtörvények legfontosabb szabályait, miközben gyakorlati példákon keresztül segít megérteni az adaptált másolás és plágium közötti különbséget. Emellett kitérünk arra is, hogyan építs bizalmat és hosszú távú ügyfélkapcsolatokat az etikus tartalomkészítés révén. Ha szeretnéd elkerülni a jogi buktatókat, növelni a hitelességedet, és olyan szövegeket írni, amelyek nemcsak…

  • 02. A szövegírás alapjai

    02. A szövegírás alapjai

    Átismételjük a magyar helyesírás és központozás legfőbb tudnivalóit, a mondatszerkesztés jellemzőit és kötelező elemeit, így például a téma-réma, valamint a fókusz-topik nyelvi elemeket. Megismerkedsz a szavak hangulatkifejező erejével, az írott magyar nyelv kommunikációs stílusaival, a stílusrétegekkel és stílusárnyalatokkal.

  • 04. A célpiacod (Buyer Persona)

    Megtanulod, hogyan válaszd ki a célpiacodat, hogyan építsd fel a buyer personád, és hogyan mérd fel a célpiac igényeit és jellemzőit.

  • 05. Pozicionálás

    05. Pozicionálás

    Tűpontosan meghatározzuk, hogy ki vagy te és ki a márkád, és hogy milyen értékeket képviseltek. Megtanulod, hogyan pozícionáld a terméked annak érdekében, hogy arra valóban szüksége legyen a célcsoportodnak.