Esettanulmány: Így telt meg egy szállásadó foglalási naptára

Esettanulmány: Így telt meg egy szállásadó foglalási naptára
Olvasási idő: 2 perc

A Szövegelő Klubba nagyon vegyes területekről érkeznek tagok, ám most kifejezetten Szilviről szeretnék neked mesélni. Szilvi 2023. október 25-én csatlakozott a Klubhoz, ezzel a céllal:

2023. karácsonya előtt már ezt írta:

Januárban pedig madarat lehetett vele fogatni, mert nyélbe ütötte az eddigi legnagyobb foglalását 450.000 Forint értékben:

Mindezt úgy érte el, hogy nincs fent booking.com-on vagy szallas.hu-n, mivel ezek az oldalak óriási jutalékot felszámítanának a közvetítésért. Kizárólag ORGANIKUS posztokkal népszerűsíti a vendégházát Facebook csoportokban. 

Amint meglát egy ajánlatkérő posztot, azonnal lecsapott rájuk. Ám ezek eleinte elutasítással végződtek, így a Szövegelő Klubban megnéztük, hogy milyen szempontból tudnánk első helyre pozícionálni ezt a vendégházat.

Szilvi imádja a kutyákat, és azt sem bánja, ha a vendégházban kutyával szállnak meg a vendégek, ezért ráfeküdtünk erre a témára. Javasoltam Szilvinek, hogy ahol csak lehet, emelje ki, hogy ez egy kutyabarát szálláshely. És tudod, hogy mit történt?

Elkezdtek kutyások megszállni nála! És nem csak egy-egy kutyával… egyszer a közelben volt egy kutyakiállítás, és a tenyésztők 8 kutyussal foglaltak nála szállást!

Miután ezt egyértelműsítettük nála a leckék segítségével, már tudta, hogyan érdemes megszólítani a célközönségét, sőt azt is, hogy HOL találhatja meg őket a legjobban.

Két havi tagság máris hatalmas fellendülést hozott Szilvi számára, ám Szilvi még többet akart tanulni, hogy minél előbb beteljen a 2024-es foglalási naptára: 

És most végre ott tart, hogy minden ház körüli teendőt kiszervez, ő pedig ezalatt megnéz egy 30 perces leckét a Szövegelő Klub tudástárából, és megír egy olyan posztot, amit ha kirak valamelyik szállásos FB csoportba, garantáltan érkezni fog belőle legalább egy foglalása.

Szilvi titka, hogy nem csak megnézte a Szövegelő Klub pozícionálásról és márkahangról szóló tananyagait, hanem fel is dolgozta azokat. A megadottak alapján addig szűkítette a célközönségét, mígnem egy olyan csoportot talált, akik örömmel szállnak meg a vendégházában.

Nemrég azt írta nekem Szilvi, hogy ő már egy ideje kiszervezi a vasalást és a fűnyírást, és helyette inkább posztokat ír.


Ha szívesen olvasnál még hasonló esettanulmányokat, szövegírás és marketing trükköket, akkor iratkozz fel itt a Szövegelő hírlevelekre:

[activecampaign form=7 css=1]